Side 2 af 2

: 26 apr 2004, 20:14
af Bror Fusk
en dobbelt stemplet består af et stort og et lille stempel.
Det store stempel styrer sådan set det lille sådan at der er en kraftig fjeder bagpå det store stempel. når det store stepel så suges op af vakuumet muliggør det nu at det lille kan åbne men da der er en lille fjeder mellem det store og lille stempel vil det lille lukke igen ogen ved noget der ligner 0,05 bar.
forestil dig at det store stempel er 3 cm tyk og i mdten af dette sidder det lille med en tap op i det store stempel og der imellem ligger fjederen der holder 0,05 bar. dermed vil det altid være lukket selvom det store stempel er suget op

: 27 apr 2004, 21:34
af 0-100
Hej

Tak for beskrivelsen Bror Fusk.

Kunne godt tænke mig at se en et billed af en gennemskåret
BOV af den advanceret type.

Er der nogle henvisninger på nettet eller nogen som har et billed af
sådan en fætter!.

Hilsen D

: 09 jun 2004, 20:36
af FE3T
Et bilde :P

: 09 jun 2004, 21:37
af Bror Fusk
JAAAA mand præcis så´n der

: 10 jun 2004, 08:45
af 0-100
Takker!!! 8)

Hilsen D

: 10 jun 2004, 20:56
af 0-100
Hej!

Hvilken BOV, Dump Valve er superdeluxe. :shock:

Har I nogle favoritter, så fat pennen.

Hilsen D

: 10 jun 2004, 22:04
af Carsten 205 GTI 1,9 T
HKS

: 11 jun 2004, 20:59
af Morten VJ
Bosch bypass valve fra en ny 911 turbo.

: 12 jun 2004, 03:24
af Saab-Daniel
Forge motorsports DMV004 http://www.forgemotorsport.co.uk/products.asp?cat=TUNDV&product=FMDV004 sådan en har jeg, og den lyder sweeeet. Valgte dog den i sølv :D
Daniel

: 12 jun 2004, 08:16
af DorkVonWaterfall