Side 2 af 2
: 22 jan 2004, 08:02
af Staalanden
Synes måske du skulle udskyde projektet lidt (Ved godt det er svært

) Og så finde bare en 140 hk blok med stempler med mere. Der sgu større chance for at det holder, især hvis du allerede tænker på turbo
Prøv evt. at søge på
WWW.TOYOTAEXTREME.DK. Kan være du kan finde noget der

4age til 1,8L
: 26 jan 2004, 00:24
af Gæst
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
4age til 1,8L
: 26 jan 2004, 00:24
af Gæst
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
4age til 1,8L
: 26 jan 2004, 00:28
af Gæst
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
: 27 jan 2004, 07:04
af lqs
kære gæst. hvad fordel mener du der er ved at tage en motor der kommer fra en ae86? hvordan vil du lave 180 sugeheste uden at hæve rpm væsentligt? MVH. søren
: 28 jan 2004, 15:02
af Juul
Jeg har læst en masse om at tune en 4age. 180hk. kræver at motoren kommer op på 8500-9000 rpm., spjældhuse, hævet komp.(ca. 10.5:1), bearbejdet topstykke, skarpe kanster (ca. 300 grader +-4), en fuld programerbar computer er at foretrække frem for en såkaldt piggybag! Ret mig hvis jeg tager fejl eller har glemt noget!!
Har fundet et link på en australsk 4age side:
http://www.toyotaperformance.com/4age.htm
Men det er rimelig pebret!! Så.. Har også hørt at de der skulle være lavet i dk vist nok var på 1757cm3!
Er der virkelig ikke nogen der har erfaring med den konvertering?