Side 2 af 2
: 14 jan 2004, 21:15
af brunochristensen
Havneren skrev:Jeg kan SAGTENS acc. ret "kraftigt" uden at den laver tryk... Jeg vil tro at jeg i hvert fald kunne lave en 0-100 til på 11 sek uden ladetryk.
Ved 100 kører jeg ca 0,5 abs. Nogle gange 0,4 og 0,6 afhængig af vejen og vinden.
v/h christian
så kommer der lige et spørgsmål der ikke har noget at gøre med den her tråd.
køre du ikke med MS
mvh bruno
: 14 jan 2004, 21:31
af Transitfar
Det spørgsmål har da netop ALT at gøre med denne tråd at gøre.
Styring og kontrol (altså programmerbar motorstyring) = MAGT over sagerne.
Et simpelt "x"-anlæg vil altid være dårligere end et velreguleret "y"-anlæg.
Indsæt selv NOS og turbo hvor du har lyst....
Nu får jeg nok over næsen igen, men det gør ikke noget. Jeg skal snart ud og købe min næste hverdagsbil, den skal IKKE tunes.
: 14 jan 2004, 21:36
af Havneren
brunochristensen skrev:Havneren skrev:Jeg kan SAGTENS acc. ret "kraftigt" uden at den laver tryk... Jeg vil tro at jeg i hvert fald kunne lave en 0-100 til på 11 sek uden ladetryk.
Ved 100 kører jeg ca 0,5 abs. Nogle gange 0,4 og 0,6 afhængig af vejen og vinden.
v/h christian
så kommer der lige et spørgsmål der ikke har noget at gøre med den her tråd.
køre du ikke med MS
mvh bruno
JO DA!
: 14 jan 2004, 21:39
af Havneren
Transitfar skrev:Det spørgsmål har da netop ALT at gøre med denne tråd at gøre.
Styring og kontrol (altså programmerbar motorstyring) = MAGT over sagerne.
Et simpelt "x"-anlæg vil altid være dårligere end et velreguleret "y"-anlæg.
Indsæt selv NOS og turbo hvor du har lyst....
Nu får jeg nok over næsen igen, men det gør ikke noget. Jeg skal snart ud og købe min næste hverdagsbil, den skal IKKE tunes.
En over næsen (KLASK - AUI)
Den der med at indsætte turbo hvor du ønsker er nu nok lige i overkanten til MS som standart da i hvert fald! Men ellers vil man jo snakke boost controle, men det har neppe noget med lige det her at gøre...
Hoverårsagen til at jeg kan kører rimeligt uden turboen kommer op og trykker er fordi at turboen er rellativ stor til kubikkene (ikke i tunings regi, men i forhold til standart biler med turbo som de andre biler mere eller mindre har været).
v/h christian
: 14 jan 2004, 22:02
af Transitfar
Nu mente jeg altså at indsætte turbo som "x"-anlæg eller som "y"-anlæg, og så NOS som den anden del.
Forøvrigt kommer der ikke et "AUI" som svar når Christian-pindarm deler næsestyvere ud. Dog, måske fra ham selv, hvis han har glemt beskyttelseshandskerne....

: 14 jan 2004, 22:13
af Havneren
Transitfar skrev:Nu mente jeg altså at indsætte turbo som "x"-anlæg eller som "y"-anlæg, og så NOS som den anden del.
Forøvrigt kommer der ikke et "AUI" som svar når Christian-pindarm deler næsestyvere ud. Dog, måske fra ham selv, hvis han har glemt beskyttelseshandskerne....

Glemte jeg at fortælle at min anden lidenskab er styrketræning?
v/h christian
: 15 jan 2004, 04:07
af Transitfar
Vil det sige, at du SELV løfter turboen, når den skal af og på i forbindelse med syn

???
Kan nogen af VW-eksperterne fortælle mig, hvorfor denne seriøse tuningshistorie ligger på en VW-side????
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=776885
(Advarsel: Der er en hel del "tunge" billeder, teksten er amerikansk, men den er god!!)
: 15 jan 2004, 14:59
af SpydeII
HE he så er der dem der har begge dele, og det køre perfekt!!

: 15 jan 2004, 16:14
af nmb1022
Transitfar> Har set den for og den er megagrineren. Der var også en med nogle gutter der havde lejet en bil og smidt NOS på den, men den ville ikke smadre ved 200hk kittet på de 402meter, sååååå man køber da bare et til. Den gik i stykker ved 300hk nos. Så pillede de lortet fra og levere bilen tilbage
: 15 jan 2004, 16:35
af brunochristensen
FUCK det kunne være fedt at prøve.......
