Du kan give den 1.000 heste hvis du vil, du skal IKKE betale afgift når det er den motor som den er født med, altså den org. motor.
Der er det jo lige i tager fejl,, man kan ikke bare tune løs. Biler nyere end 4 md 84 har et co krav de skal over holde, men hvis man kan tune og holde sig inden for det, er det stadig ikke lovligt men det er sjældent de gør noget ved det.
Men det er de færeste tunings måder hvor man kan det. da vejen til mere effekt er mere benzin og dermed ikke kan overholde coén.
Derfor er der flere F.eks lasse der vælger en ældre bil (før 4 md 84) for der er lige et lille hul i deres lovgivning, hvor STB kommer til at bide sig selv i rumpen ...
Der er sååå mange eks på dette på disse sider F.eks er der flere der har prøvet at køre med webere til syn, som har fået beskeden kør hjem og skift eller kom med en Tu"v.....
Banan og knaster til Sierra
Redaktør: Moderatorer
-
sniffer
hmmmmm
Du kan give den 1.000 heste hvis du vil, du skal IKKE betale afgift når det er den motor som den er født med, altså den org. motor.
Der er det jo lige i tager fejl,, man kan ikke bare tune løs. Biler nyere end 4 md 84 har et co krav de skal over holde, men hvis man kan tune og holde sig inden for det, er det stadig ikke lovligt men det er sjældent de gør noget ved det.
Men det er de færeste tunings måder hvor man kan det. da vejen til mere effekt er mere benzin og dermed ikke kan overholde coén.
Derfor er der flere F.eks lasse der vælger en ældre bil (før 4 md 84) for der er lige et lille hul i deres lovgivning, hvor STB kommer til at bide sig selv i rumpen ...
Der er sååå mange eks på dette på disse sider F.eks er der flere der har prøvet at køre med webere til syn, som har fået beskeden kør hjem og skift eller kom med en Tu"v.....
Der er det jo lige i tager fejl,, man kan ikke bare tune løs. Biler nyere end 4 md 84 har et co krav de skal over holde, men hvis man kan tune og holde sig inden for det, er det stadig ikke lovligt men det er sjældent de gør noget ved det.
Men det er de færeste tunings måder hvor man kan det. da vejen til mere effekt er mere benzin og dermed ikke kan overholde coén.
Derfor er der flere F.eks lasse der vælger en ældre bil (før 4 md 84) for der er lige et lille hul i deres lovgivning, hvor STB kommer til at bide sig selv i rumpen ...
Der er sååå mange eks på dette på disse sider F.eks er der flere der har prøvet at køre med webere til syn, som har fået beskeden kør hjem og skift eller kom med en Tu"v.....
-
sniffer
frank
Ja ups vi glemmer hurtigt det oprindelige spørgsmål når vi begynder på vores pjat
Men prøv at kontakte brono hansen ford motor sport det er ham der skaffet mig mine dele han træffes på 65991616 eller se under links
Han henter de evt stumper hjem man skal bruge fra burton og ford motor sport ...
og ham har både banan og knaste der passer til dit behov...
Men prøv at kontakte brono hansen ford motor sport det er ham der skaffet mig mine dele han træffes på 65991616 eller se under links
Han henter de evt stumper hjem man skal bruge fra burton og ford motor sport ...
og ham har både banan og knaste der passer til dit behov...
-
møffe
jeg har en sierra GT der er monteret med alle de ting du skriver om (du kan læse om det under ford og poulerik på power page)og det kan nemt synes.og ja du får en bil der bliver meget behagelig at køre og race i.det kan nemt anbefales.den bliver ikke retmeget hurtigere ca 9.8-100 men det er den forbedere acc der er det bedste den kan pludselig køres helt ud i gearne modsat hvad en standare dohc kan.det er lige som at gå fra en diesel over i en benzin bil.der er stor foreskel.men det skal prøves.det skal lige siges at en dohc får en fed lyd fra 4000-7000 omdr efter en knastning.(har kun prøvet piper knaster)men skal du bruge billige knaster så kontakt westspeed da han kan tilbyde dig nogle til en særdeles god pris.piper kostede for 2 år siden 6600 pga den høje pund kurs.bo gør det for ca 1200 pr stk.