knast med kompressor

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
jens
Mester Medlem
Indlæg: 788
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: knast med kompressor

#11 Indlæg af jens »

Hvis det er bmw skal den have stærkere vippearme + bedre smøring af knasten da det er en svaghed. Topstykket bliver et stort problem da de har rigligt problemer med at holde til 6500 omdr med tryk uden at revne. Det hjælper ikke at bunden er afbalanseret og afvejet til 8000 omdr hvis plejestængerne er standard. Det skal være feks eagle carillo eller auto verdi fra sverige da standard plejestænger kan knække ved boltene pågrund af manglende materiale. Undtaget herfra er feks m3, supra turbo og skyline gtr som er forstærket fra fabrikken. Flugtboring af krumtapsoverfaldene er også vigtigt da en lang krumtap arbejder meget. Evt sammenhængende lejeoverfald for at stabilisere blokken. Skvulpeplade i bundkarret er også vigtigt.
Anden
Nyt Medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: knast med kompressor

#12 Indlæg af Anden »

Hej og tak for svar

Stærkere vippearme har jeg fundet et firam som kan sælge mig (de er også lettet)Men hvad er der ellers af mulighedder der ?
Du siger plejstængerne ikke kan holde ? Hvor kan jeg købe Eagle eller Auto verdi stænger ? og hvad koster de ca. ?
Flugtboring af krumtapsoverfaldene hvad vil det sige ?
Og hvad menner du med sammenhængende lejeoverfald ?

M.V.H. Andern:-D
Besvar