Runesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
Så er det jo ikke sekventiel længere, og et er et krav, og kan ikke bruge det originale ledningsnet længere med spjældhuse
Vent lige... Det du siger er, at det skal se originalt ud, MEN du kører med spjældhuse og bruger ikke længere det originale ledningsnet??
På store dyser hvor man kan time indsprøjtningen er kørbarheden lidt bedre i low load, men er dyserne små, så er det man vinder ikke noget at skrive hjem om. Men ok, hvis du absolut gerne vil, så gør du bare det.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Runesm skrev:Vent lige... Det du siger er, at det skal se originalt ud, MEN du kører med spjældhuse og bruger ikke længere det originale ledningsnet??
På store dyser hvor man kan time indsprøjtningen er kørbarheden lidt bedre i low load, men er dyserne små, så er det man vinder ikke noget at skrive hjem om. Men ok, hvis du absolut gerne vil, så gør du bare det.
Ja jeg ka da sagtens køre med spjældhuse, og bygge et nyt ledningsnet, så det hele stadig ser originalt ud, det kaldes bar for finish
Og jeg er bar meget bøvlet når det kommer til sådan føler det at det bliver en halv løsning ikke at gøre det på den måde og udnytte det, når det er en mulighed at
Runesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
Hvis du vil køre "cop som wasted spark" behøver du ikke at ændre ledningsnettet med VEMS (hvis jeg da husker rigtigt).. du ændre bare i den bitmaske der fortæller hvilke(n) spole(r) der skal fyres af (i VEMStune softwaren vælges master og søster spolen i den rigtige sekvens (tændings rækkefølge))... om det er en god ide at gøre det er noget helt andet... men det er rat at vide at man kan uploade et "limp-home" map hvis knast sensoren står af..
Runesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
Hvis du vil køre "cop som wasted spark" behøver du ikke at ændre ledningsnettet med VEMS (hvis jeg da husker rigtigt).. du ændre bare i den bitmaske der fortæller hvilke(n) spole(r) der skal fyres af (i VEMStune softwaren vælges master og søster spolen i den rigtige sekvens (tændings rækkefølge))... om det er en god ide at gøre det er noget helt andet... men det er rat at vide at man kan uploade et "limp-home" map hvis knast sensoren står af..
Motoren køre fra BMW's side fuld sekventiel og det vil jeg bibeholde, ved så at VEMS godt ka køre uden knastføleren, har haft den på en M20 tidligere
Så valget ligger nok på VEMS, da den opfylder kravene