Så er det jo ikke sekventiel længere, og et er et krav, og kan ikke bruge det originale ledningsnet længere med spjældhuseRunesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
Valg af styring til BMW V8
Redaktør: Moderatorer
-
thumsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 26
- Tilmeldt: 10 sep 2007, 16:23
- Geografisk sted: Rødekro
Re: Valg af styring til BMW V8
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Re: Valg af styring til BMW V8
Vent lige... Det du siger er, at det skal se originalt ud, MEN du kører med spjældhuse og bruger ikke længere det originale ledningsnet??
På store dyser hvor man kan time indsprøjtningen er kørbarheden lidt bedre i low load, men er dyserne små, så er det man vinder ikke noget at skrive hjem om.
Men ok, hvis du absolut gerne vil, så gør du bare det.
På store dyser hvor man kan time indsprøjtningen er kørbarheden lidt bedre i low load, men er dyserne små, så er det man vinder ikke noget at skrive hjem om.
Men ok, hvis du absolut gerne vil, så gør du bare det.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
thumsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 26
- Tilmeldt: 10 sep 2007, 16:23
- Geografisk sted: Rødekro
Re: Valg af styring til BMW V8
Ja jeg ka da sagtens køre med spjældhuse, og bygge et nyt ledningsnet, så det hele stadig ser originalt ud, det kaldes bar for finishRunesm skrev:Vent lige... Det du siger er, at det skal se originalt ud, MEN du kører med spjældhuse og bruger ikke længere det originale ledningsnet??
På store dyser hvor man kan time indsprøjtningen er kørbarheden lidt bedre i low load, men er dyserne små, så er det man vinder ikke noget at skrive hjem om.
Men ok, hvis du absolut gerne vil, så gør du bare det.
Og jeg er bar meget bøvlet når det kommer til sådan
føler det at det bliver en halv løsning ikke at gøre det på den måde og udnytte det, når det er en mulighed at
- ae86
- Mester Medlem
- Indlæg: 1316
- Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Re: Valg af styring til BMW V8
Hvis du vil køre "cop som wasted spark" behøver du ikke at ændre ledningsnettet med VEMS (hvis jeg da husker rigtigt).. du ændre bare i den bitmaske der fortæller hvilke(n) spole(r) der skal fyres af (i VEMStune softwaren vælges master og søster spolen i den rigtige sekvens (tændings rækkefølge))... om det er en god ide at gøre det er noget helt andet... men det er rat at vide at man kan uploade et "limp-home" map hvis knast sensoren står af..Runesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
-
thumsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 26
- Tilmeldt: 10 sep 2007, 16:23
- Geografisk sted: Rødekro
Re: Valg af styring til BMW V8
Motoren køre fra BMW's side fuld sekventiel og det vil jeg bibeholde, ved så at VEMS godt ka køre uden knastføleren, har haft den på en M20 tidligereae86 skrev:Hvis du vil køre "cop som wasted spark" behøver du ikke at ændre ledningsnettet med VEMS (hvis jeg da husker rigtigt).. du ændre bare i den bitmaske der fortæller hvilke(n) spole(r) der skal fyres af (i VEMStune softwaren vælges master og søster spolen i den rigtige sekvens (tændings rækkefølge))... om det er en god ide at gøre det er noget helt andet... men det er rat at vide at man kan uploade et "limp-home" map hvis knast sensoren står af..Runesm skrev:Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være
Så valget ligger nok på VEMS, da den opfylder kravene