hvilken Blowoff?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#11 Indlæg af grydesvamp »

de skal som min være dobbelt stemplet da de ellers suger falsk luft i tomgang og derfor kan drille en del.

jeg synes godt nok det er mange penge du tænker dig at kaste efter en blow off ventil.. tænk lige hvor mange billigere alternativer du kan prøve for de samme penge !

her er et par der har monteret en bonalume på 1,8t
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=75&t=12033
Fri bane fuld hane! :-)
Brugeravatar
AliDK
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43

#12 Indlæg af AliDK »

grydesvamp skrev:de skal som min være dobbelt stemplet da de ellers suger falsk luft i tomgang og derfor kan drille en del.

jeg synes godt nok det er mange penge du tænker dig at kaste efter en blow off ventil.. tænk lige hvor mange billigere alternativer du kan prøve for de samme penge !

her er et par der har monteret en bonalume på 1,8t
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=75&t=12033


Hej grydesvamp

så altså dobbelt stemplet vil fungere bedst
og den jeg havde tænkt mig at købe er den os dobbelt stemplet ?

http://www.astina.dk/blowoff/go-fast-bi ... 14451.html

og ang pris er det fordi jeg helt vil have kvalitet og en med en kontroller så jeg selv kan justere op og ned... evt ved motorvej

evt hvis du har tid kunne du hjælp med at finde en med dobbelt stemplet og kontroller

evt kig på denne her:
http://www.astina.dk/vw-beetle/gfb-blow ... 48_165_800

dobbelt stemplet ?

tak :)
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#13 Indlæg af grydesvamp »

jeg kan ikke se den skulle være med dobbelt stempel...

Hvad er lige du vil justere ved motorvejs kørsel ?
Hvor tit er det et problem for dig at din blow off larmer for meget ?

I min øjne er den ventil du linker til blot en ALT for dyr ventil med mulighed for at dæmpe lyden..
Resten er salgs-gas..

Om denne er "kvalitet" fremfor alle de andre.... Det er helt sikkert kina-mand der produceret den alligevel..

Hvilken ventil kører du med nu og hvorfor er du træt af den ?
Fri bane fuld hane! :-)
Brugeravatar
AliDK
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43

#14 Indlæg af AliDK »

grydesvamp skrev:jeg kan ikke se den skulle være med dobbelt stempel...

Hvad er lige du vil justere ved motorvejs kørsel ?
Hvor tit er det et problem for dig at din blow off larmer for meget ?

I min øjne er den ventil du linker til blot en ALT for dyr ventil med mulighed for at dæmpe lyden..
Resten er salgs-gas..

Om denne er "kvalitet" fremfor alle de andre.... Det er helt sikkert kina-mand der produceret den alligevel..

Hvilken ventil kører du med nu og hvorfor er du træt af den ?



har kørt med en froge blow off og bare blevet træt af den..
men jeg tror at ladetrykket er for lavt til den rigtig vil pift...
har du evt en måde til at forhøje ladetrykket?
Brochen
Medlem
Indlæg: 235
Tilmeldt: 04 maj 2005, 11:08

#15 Indlæg af Brochen »

Jeg synes tit at sådan en 1,8t lyder noget tam med blow off på så tror ikke du skal være så bange for den lammer for maget
Besvar