Side 2 af 2

: 11 feb 2013, 20:49
af K-FINN
:tooth: alt er efterhånden lavet i kina.

: 11 feb 2013, 21:49
af MortenS
Ja i den tro er du alligevel :)

: 11 feb 2013, 22:57
af HenrikGM
jens skrev:Der findes 265 mm. nav til bmw 5 serie med 10 tænder. 4.0 motor fra før 6/96
Der kørte en 544 i sverige for 25 år siden med 400 hk b20 kompressor og metanol den havde 11" chrysler kobling parret sammen med en th400 = turbo clutch det virkede.
Måske kunne man parre 265 mm nav med 10.5" trykfod fra en v8
se her der står tryk.
http://www.summitracing.com/search/part ... /10-500-in


Jeg skal have den indenfor boltmønsteret, så der er grænser for diameteren.
240mm sachs 765 kræver modificering indvendig i koblingshuset for at få plads, og den står helt ude på kanten af svinghjulet.

Hvad rusker mindst:
ufjedret organsik nav eller fjedret 6puck sintermetal?

: 12 feb 2013, 08:57
af svensson
HenrikGM skrev:
jens skrev:Der findes 265 mm. nav til bmw 5 serie med 10 tænder. 4.0 motor fra før 6/96
Der kørte en 544 i sverige for 25 år siden med 400 hk b20 kompressor og metanol den havde 11" chrysler kobling parret sammen med en th400 = turbo clutch det virkede.
Måske kunne man parre 265 mm nav med 10.5" trykfod fra en v8
se her der står tryk.
http://www.summitracing.com/search/part ... /10-500-in


Jeg skal have den indenfor boltmønsteret, så der er grænser for diameteren.
240mm sachs 765 kræver modificering indvendig i koblingshuset for at få plads, og den står helt ude på kanten af svinghjulet.

Hvad rusker mindst:
ufjedret organsik nav eller fjedret 6puck sintermetal?


Sintermetal 6punkt med fjedre er super fin at køre med, det som jeg har kørt med uden fjedre, støjer under motorbremsen og generalt mere træls at køre med.

Svensson