Side 2 af 3
: 06 okt 2012, 17:45
af Brochen
Oki når man kigger på ic som der passe til 300 hk er det så ligemaget om det er en banzin eller dissel?
: 08 okt 2012, 08:07
af grydesvamp
: 09 okt 2012, 22:46
af Brochen
Fordi jeg vil godt have den ser så std ud som munlig
: 10 okt 2012, 12:53
af Mads B (dk)
Jeg kan overhovedet ikke forstille mig at en gammel 1.6 diesel kan tunes op til 300-350hk og bruges til dagligdags brug????. Det er muligt at den rent faktisk godt kan tunes til 350hk, for så at blive brugt i en gardenpuller, men når man har set sådan en køre ved man også at det ikke er optimalt i en bil.
: 10 okt 2012, 18:17
af Brochen
Man kan godt men starte nok ud med 250 hk men pumpehoved og Dyser også¨evt en garrett 2860gt
: 10 okt 2012, 22:41
af grydesvamp
jeg tror ikke jeg kender til nogle golf 1,6td'ere der yder over 200hk, de fleste har kørt 4-500,000km og er noget trætte, så hvis det var mig ville jeg vælge en tdi motor i stedet, dem kan der hives relativt god effekt ud af samtidig med at kørbarhed og Økonomi i nogen grad kan bibeholdes.
: 11 okt 2012, 12:04
af Brochen
Have os tænk på en tdi fra en golf 3 eller 4 måske en polo blue motion vist de kan findes for penge
: 11 okt 2012, 18:02
af luske
Brochen skrev:Have os tænk på en tdi fra en golf 3 eller 4 måske en polo blue motion vist de kan findes for penge
definer lige penge ??
vw's pumpedysemotore plejer ikke at blive foræret væk , kan slet ikke forestille mig at deres commonrails gør
MVH Luske
: 11 okt 2012, 18:50
af TB206HDI
Brochen skrev:Have os tænk på en tdi fra en golf 3 eller 4 måske en polo blue motion vist de kan findes for penge
Måske du liiiige skal finde ud af hvad det reelt er du vil? (udover at kunne sige på grillen af du har 300Hk)
: 12 okt 2012, 20:26
af grydesvamp
fin dig en golf 3 tdi, og byg stumperne over i din 2'er, større turbo, andre dysespidsser og så en chiptuning/indkøring. så har du en rimelig potent bil, der med et kanon bundtræk rykker fra det meste.. der kører 3 biler heroppe bygget sådan, og det virker
