Side 2 af 2

: 08 dec 2012, 09:02
af Mads B (dk)
Med de nyere typer dyser burde det være muligt at bruge endnu større dyser uden det går ud over tomgang

De nyere typer dyser med en dråppe størrelse på nedtil 50 micron og større dynamisk arbejdes område, de gamle har omkring 200 micron dråppe størrelse

bla denso med 12 huller, men bosch har sikker noget ligne.
http://www.densoaftermarket.com/fuel-injector.php

Siemens deka 5 med 8 huller
http://www.bmotorsports.com/shop/produc ... ts_id/2129

: 08 dec 2012, 11:30
af nmb1022
jeg skal køre 4*2200ml ..... Det skal nok blive spændende :-/

: 08 dec 2012, 17:12
af lqs
Mads B (dk) skrev:Med de nyere typer dyser burde det være muligt at bruge endnu større dyser uden det går ud over tomgang

De nyere typer dyser med en dråppe størrelse på nedtil 50 micron og større dynamisk arbejdes område, de gamle har omkring 200 micron dråppe størrelse

bla denso med 12 huller, men bosch har sikker noget ligne.
http://www.densoaftermarket.com/fuel-injector.php

Siemens deka 5 med 8 huller
http://www.bmotorsports.com/shop/produc ... ts_id/2129

hvorfor mener du, at antalet af huller, eller størrelse på det du kalder dråber, har noget at sige for tomgangen?
MVH søren