Side 2 af 2
: 25 sep 2012, 15:11
af lqs
dykkerdahl skrev:Burde ladetrykket så ikke komme tidligere på dit felt?
jo i hvert fald i teorien. men med en lille standardlader og maxmomentet så højt oppe i rpmregister, så tror jeg det er minimalt hvad det har at sige for rulningen.
MVH søren
: 25 sep 2012, 17:52
af TT
Altså hvordan feltet virker og hvad man kan se ud fra de målinger mm aner jeg ærlig talt ikke
Ved godt man ikke kan sammenligne de to målinger, når det ikke er fra samme firma, men det jeg blev lidt overrasket over var bare, at det der efterfølgenede er lavet på bilen ikke "umiddelbart" har haft nogen effekt, men fået bekræftet at kurven er ret ujævn, og trykker kommer noget senere. Hvilket jeg også oplever i virkeligheden.
For, må ærligt indrømme, at bilen kørte perfekt, uden nogle nykken eller andet, og trak fra bunden af, efter den var blevet kigget efter ved Bruno Hansen.
Så det vel "Bare" det den trænger til igen, selvom dem jeg har snakket med og haft til at kigge på den siger det hele stod korrekt.
Har snakket med forhandler om og få Nistune i den så man altid kan ændre noget på den..
: 25 sep 2012, 22:31
af dykkerdahl
Hvem anbefaler dig Nistune og hvem skal lave den og køre den ind?
: 26 sep 2012, 15:46
af Mads B (dk)
Hvis jeg skulle have en 200sx'er igen så ville jeg vælge vems istedet for nistune som jeg havde på min tidligere 200sx'er
: 26 sep 2012, 20:22
af TT
Dykkerdahl: Har læst flere sige det var en nemt og billig måde, og kunne ændre sine date, hvis man ikke vil have et komplet stand alone system. Min bil er jo trods alt "kun" en hverdags bil så det skal jo også kunne holde
Har fået anbefalet en der hedder Ronni fra Odense, som skulle havde rigtig godt tjek på Nissan motorer
Mads B: Hvorfor ikke Nistune, hvad har du erfaringer med dem?
: 26 sep 2012, 21:06
af Mads B (dk)
Jeg har kørt med det i 2-3år... der er bare ting som ikke virker ordenligt.... du kan f.eks lave et fint autotune map, men den kan alligevel ikke justere værdier til det du har sat dem til og du kan skal køre med AFM, du kan ikke lave launce control eller flat shift osv osv.