Side 2 af 2
.
: 30 aug 2012, 14:39
af Nick J (Turbo smeden)
Ja ja nu skal jeg lige have lavet bilen klar og købt motor osv. men kunne da godt blive aktuelt senere
Vil nok vende tilbage med spørgsmål senere ihvertfald når jeg kommer igang

: 30 aug 2012, 17:21
af Thomas h p
Captain Slow skrev:Vil klart anbefale dig en Lexus 1uzfe,,
er sikker på det er den mest holdbare løsning til få penge,,
vores laver pt 650 hk, ved 1 bar.
og har indtil nu taget livet af 2 gearkasser, 2 bagtøjer, og et karosseri,
så kræfter er der nok af, desuden er den ikke fysisk ret stor, og meget let
Der vel også røget en krumtap?

: 30 aug 2012, 18:02
af Captain Slow
en krumtap ? næe, der ligger dog en extra på hylden,,der røg jo en blok da de originale toppakninger stod af, og sendte vand i cylinderne, som den jo prøvede at komprimere,,,dette er som bekendt svært umuligt, så der blev gnavet lidt i væggene,
det er dog den blok vi kører med nu, den er bare blevet boret.
der var et lille "incident" med nogle for lange svinghjus bolte, som trykkede i enden på krumtappen, men det var nu ikke noget der kostede noget

: 04 sep 2012, 17:03
af lqs
er der nogen bestemt grund til at vælge en V8 motor ,til et motorrum der er beregnet til rækkesex?
MVH søren
: 04 sep 2012, 17:05
af Captain Slow
Søren der er altid grund til at vælge en V8
især hvis man har en JZ eller RB motor

: 04 sep 2012, 20:40
af Nick J (Turbo smeden)
Ja ikke rigtig andet end jeg ser en del mere muligheder i V8 maskinerne end i de små japanere desuden har jeg en e30 med en m20b25 turbo, der er blevet leget godt og grundigt med, og det er at lave de nye løsninger der finder min interesse, desuden er jeg stadig på su og der har man ikke råd til de dyre projekter så tager alt hvad jeg kan få råd til
PS: en e30 med V8 lyd er jo en fryd for øret