V8

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Nick J (Turbo smeden)
Junior Medlem
Indlæg: 95
Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52

.

#11 Indlæg af Nick J (Turbo smeden) »

Ja ja nu skal jeg lige have lavet bilen klar og købt motor osv. men kunne da godt blive aktuelt senere :wink:

Vil nok vende tilbage med spørgsmål senere ihvertfald når jeg kommer igang :D
Brugeravatar
Thomas h p
Mester Medlem
Indlæg: 665
Tilmeldt: 06 sep 2011, 19:45

#12 Indlæg af Thomas h p »

Captain Slow skrev:Vil klart anbefale dig en Lexus 1uzfe,,

er sikker på det er den mest holdbare løsning til få penge,,

vores laver pt 650 hk, ved 1 bar.

og har indtil nu taget livet af 2 gearkasser, 2 bagtøjer, og et karosseri,

så kræfter er der nok af, desuden er den ikke fysisk ret stor, og meget let


Der vel også røget en krumtap? :gnaek:
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#13 Indlæg af Captain Slow »

en krumtap ? næe, der ligger dog en extra på hylden,,der røg jo en blok da de originale toppakninger stod af, og sendte vand i cylinderne, som den jo prøvede at komprimere,,,dette er som bekendt svært umuligt, så der blev gnavet lidt i væggene,
det er dog den blok vi kører med nu, den er bare blevet boret.

der var et lille "incident" med nogle for lange svinghjus bolte, som trykkede i enden på krumtappen, men det var nu ikke noget der kostede noget :oops:
I love everything thats fast enough to do something stupid with
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#14 Indlæg af lqs »

er der nogen bestemt grund til at vælge en V8 motor ,til et motorrum der er beregnet til rækkesex?
MVH søren
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#15 Indlæg af Captain Slow »

Søren der er altid grund til at vælge en V8 :lusket:

især hvis man har en JZ eller RB motor :ha: :grin:
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Nick J (Turbo smeden)
Junior Medlem
Indlæg: 95
Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52

#16 Indlæg af Nick J (Turbo smeden) »

Ja ikke rigtig andet end jeg ser en del mere muligheder i V8 maskinerne end i de små japanere desuden har jeg en e30 med en m20b25 turbo, der er blevet leget godt og grundigt med, og det er at lave de nye løsninger der finder min interesse, desuden er jeg stadig på su og der har man ikke råd til de dyre projekter så tager alt hvad jeg kan få råd til

PS: en e30 med V8 lyd er jo en fryd for øret
Besvar