Side 2 af 2
: 16 jan 2012, 22:03
af Captain Slow
tror mange gange man forveksler antal mulig hk i et plenum, med flowhastighed og kørbarhed (respons mv.)
man kan ofte let lave mange hk,, men det er sjældent antallet af hk det drejer sig om, mere om hvor kørbare de er.
: 16 jan 2012, 23:14
af MKuhre
ja det er nok rigtigt

men kørbarhed er også vigtigt

og hellere midste 25-50 hk og så have en bil der køre rennere og bedre

: 04 feb 2012, 08:17
af martin høj
MKuhre skrev:det lyder ikke så skidt

for jeg vil ikke over 550 MAX da bilen skal bruges til track og ikke drag. og allerede ved 400+ er den lunefuld
det er svært med sådan noget, for der er så mange delte meninger, alle steder man spørg og læser. og vil helst ikke smadre en 130.000 kr's motor med det samme hehe

Ikke fordi jeg tvivler.Men hvad er der lavet ved motor siden den løber op
i det beløb du nævner??
Mvh martin