Side 2 af 3
: 08 okt 2011, 18:00
af Chrisis
Søren, nu har jeg RH til at mappe mine biler og det har fungeret fint indtil videre, så det skal der ikke ændres på!
Og bruge fantasien, tjo, det er så det jeg gør, istedet for at ligge den samme motor i min karosse, som utallige andre har klasket i samme karosse, så kunne jeg tænke mig at lave noget udenfor rammen.
Så har jeg et køretøj der ikke er lig de andres.
Men 1100 HK er slet ikkke nødvendigt i en Kadett C ville jeg mene, medmindre man selvfølgelig vil bruge oceaner af penge på at få skidtet godkendt til under 9 sekunder.
For ikke at tale om undervogns opsætning, den skal jo også have bare en lille chance for at ligge dem i asfalten.
600 må være ganske fint i en gammel kadett c.
: 08 okt 2011, 22:24
af K-FINN
600hk, så behøver du jo næsten ikke ændre den, bare montere en single turbo.
Evt et par knaster, især hvis det er en jspec motor
: 09 okt 2011, 05:15
af Chrisis
K-FINN:
Det var netop også det jeg havde hørt.
Og syntes altså ikke at der er behov for mere i en gammel kadett, det er jo ikke fordi jeg skal forsøge at flyve med den
Forresten så var det en ganske sød lille tartelet, du havde bygget dig, så den i Randers for noget tid siden.
: 09 okt 2011, 08:04
af K-FINN
Hehe, griner stadig når jeg tænker på den, den har givet mig mange sjove timer.
Der er mange skuffede 1,8T vw folk her i give området

: 09 okt 2011, 12:06
af Chrisis
Tja, der var da vist også en R32 ejer i Aalborg området, som blev noget ked af det

: 09 okt 2011, 12:23
af K-FINN
HAHAHAHA det som er pisse skægt, bilen ligner en total morofar vogn.
Der er ALTID nogen der vil køre lidt race, når man kommer i en starlet

: 09 okt 2011, 16:08
af lqs
til en kadett c.... den kan være der i længden. men kun lige.
vær obs på at de fleste 2jz gte motorer der handles brugte, ikke er fra supra. ting som bundkar og vandpumpe, skal lige med i regnestykket. bagtøjet vil nok få en begrænset levetid, men det er der vel mulighed for at gøre noget ved.
MVH søren
: 09 okt 2011, 17:00
af Chrisis
Har et M535i bagtøj liggende, som jeg regner med at tilpasse, det er god for ca 1000 HK.
Så er der selvfølgelig trækakslerne og resten af undervognen, som også lige skal opgraderes, men jeg må jo prøve mig frem.
Hvordan med blokene, kan se der nogen steder skrives short block?
Dem jeg har fundet på suprastore er med valgfrit bundkar, dog vil de have 3700 dollars oveni for en 6 trins manuel.
Hvordan med gearkasse, kan man tilpasse en fra andre bilmodeller?
: 09 okt 2011, 17:22
af K-FINN
Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..
Men ellers kontakt
www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse
: 09 okt 2011, 18:25
af Jesper H
K-FINN skrev:Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..
Men ellers kontakt
www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse
Vil mene shortblock er er uden topstykke (og manifolde osv. self) og longblock er med topstykke
