Maks heste på standard indmad, 2JZGTE?
Redaktør: Moderatorer
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 26 sep 2011, 05:26
- Geografisk sted: Denmark
Søren, nu har jeg RH til at mappe mine biler og det har fungeret fint indtil videre, så det skal der ikke ændres på!
Og bruge fantasien, tjo, det er så det jeg gør, istedet for at ligge den samme motor i min karosse, som utallige andre har klasket i samme karosse, så kunne jeg tænke mig at lave noget udenfor rammen.
Så har jeg et køretøj der ikke er lig de andres.
Men 1100 HK er slet ikkke nødvendigt i en Kadett C ville jeg mene, medmindre man selvfølgelig vil bruge oceaner af penge på at få skidtet godkendt til under 9 sekunder.
For ikke at tale om undervogns opsætning, den skal jo også have bare en lille chance for at ligge dem i asfalten.
600 må være ganske fint i en gammel kadett c.
Og bruge fantasien, tjo, det er så det jeg gør, istedet for at ligge den samme motor i min karosse, som utallige andre har klasket i samme karosse, så kunne jeg tænke mig at lave noget udenfor rammen.
Så har jeg et køretøj der ikke er lig de andres.
Men 1100 HK er slet ikkke nødvendigt i en Kadett C ville jeg mene, medmindre man selvfølgelig vil bruge oceaner af penge på at få skidtet godkendt til under 9 sekunder.
For ikke at tale om undervogns opsætning, den skal jo også have bare en lille chance for at ligge dem i asfalten.
600 må være ganske fint i en gammel kadett c.
It's a fast world....
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 26 sep 2011, 05:26
- Geografisk sted: Denmark
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
til en kadett c.... den kan være der i længden. men kun lige.
vær obs på at de fleste 2jz gte motorer der handles brugte, ikke er fra supra. ting som bundkar og vandpumpe, skal lige med i regnestykket. bagtøjet vil nok få en begrænset levetid, men det er der vel mulighed for at gøre noget ved.
MVH søren
vær obs på at de fleste 2jz gte motorer der handles brugte, ikke er fra supra. ting som bundkar og vandpumpe, skal lige med i regnestykket. bagtøjet vil nok få en begrænset levetid, men det er der vel mulighed for at gøre noget ved.
MVH søren
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 26 sep 2011, 05:26
- Geografisk sted: Denmark
Har et M535i bagtøj liggende, som jeg regner med at tilpasse, det er god for ca 1000 HK.
Så er der selvfølgelig trækakslerne og resten af undervognen, som også lige skal opgraderes, men jeg må jo prøve mig frem.
Hvordan med blokene, kan se der nogen steder skrives short block?
Dem jeg har fundet på suprastore er med valgfrit bundkar, dog vil de have 3700 dollars oveni for en 6 trins manuel.
Hvordan med gearkasse, kan man tilpasse en fra andre bilmodeller?
Så er der selvfølgelig trækakslerne og resten af undervognen, som også lige skal opgraderes, men jeg må jo prøve mig frem.
Hvordan med blokene, kan se der nogen steder skrives short block?
Dem jeg har fundet på suprastore er med valgfrit bundkar, dog vil de have 3700 dollars oveni for en 6 trins manuel.
Hvordan med gearkasse, kan man tilpasse en fra andre bilmodeller?
It's a fast world....
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..
Men ellers kontakt www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse
Men ellers kontakt www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
K-FINN skrev:Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..
Men ellers kontakt www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse
Vil mene shortblock er er uden topstykke (og manifolde osv. self) og longblock er med topstykke
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"