Side 2 af 3

: 23 jul 2011, 11:44
af MKuhre
Jeg prøver lige at høre ;)

: 23 jul 2011, 11:50
af MKuhre
Hmm synes ikke jeg kan se at 3sgte 3gen køre med waste spark :D så tror jeg ikke den kommer til ? :D

: 23 jul 2011, 18:09
af K-FINN
Som skrevet før, find ham du vil have til og justere din motor, og lad ham vælge ECU,

: 24 jul 2011, 00:14
af lqs
MKuhre skrev:Hmm synes ikke jeg kan se at 3sgte 3gen køre med waste spark :D så tror jeg ikke den kommer til ? :D
det TROR jeg den kommer til... ved hjælp af AEM! det gør en 2jz i hvertfald som jeg husker det.
MVH søren

: 24 jul 2011, 09:38
af Jesper H
lqs skrev:
MKuhre skrev:Hmm synes ikke jeg kan se at 3sgte 3gen køre med waste spark :D så tror jeg ikke den kommer til ? :D
det TROR jeg den kommer til... ved hjælp af AEM! det gør en 2jz i hvertfald som jeg husker det.
MVH søren


Den gamle aem kunne kun wasted spark, men den nye har 8 tændingsudgange :)

Hvis du vælger aem, så prøv at høre www.ktech.dk af, de har vist godt styr på de bokse :)

: 25 jul 2011, 19:26
af MTECH
den gamle aem kan sagtens køre fuld sequentiel indsprøjtning og tænding.. den eneste grund til at den køre wasted spark på visse pnp bokse er fordi oem ledningsnettet er opbygget til det..

hvis du vil ha aem på så overvej aem ems 4.. et billig styring der kan alt du skal bruge og mere til..der kan fåes universal ledningsnet til for ret små penge også.. ;)

vi har lige kørt 5,9@191 på 201m i en 4cyl ford sierra med denne styring.

: 25 jul 2011, 21:26
af Jesper H
Havde den gamle ikke kun 5 tændingsudgange?

: 25 jul 2011, 22:27
af MTECH
Jesper H skrev:Havde den gamle ikke kun 5 tændingsudgange?


jo og 10 dyse udgange..så dermed kan den køre fuld sequentiel op til 10 cylindre..tændingen vil selvfølgelig være wasted fra 6cyl-10 cyl motore..men stadig sequentiel hvor man kan justere både tænding og benzin for hver enkel cylinder,når den er sat korrekt op i sw.

: 26 jul 2011, 10:54
af MKuhre
Snakkede med ham der samler motoren og han siger aem, for så kan han mappen den og har fået et kanon tilbud på boksen så der er ikke nogen tvivl aem bliver det :D

Bilen er kun 4 cyl så hvis den kan klare 10 cyl skulle det ikke give problemer :D
Det var en flot tid på 201 meteren, skal til sverige og afprøve min når den er kørt til også på 201 meteren hvis jeg når det i år :)
Men i vil altså også anbefale / mene at aem er et godt valg ? :D

: 26 jul 2011, 12:56
af MTECH
MKuhre skrev:Snakkede med ham der samler motoren og han siger aem, for så kan han mappen den og har fået et kanon tilbud på boksen så der er ikke nogen tvivl aem bliver det :D

Bilen er kun 4 cyl så hvis den kan klare 10 cyl skulle det ikke give problemer :D
Det var en flot tid på 201 meteren, skal til sverige og afprøve min når den er kørt til også på 201 meteren hvis jeg når det i år :)
Men i vil altså også anbefale / mene at aem er et godt valg ? :D


aem ems 4 klare "kun" 4 cylindre sequentielt også derfor den er billigere,men du har jo heller ik brug for mer.. fornuftigt valg.. held og lykke med det :rock: