Elektronisk tænding, ombygning

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
JesperKonge
Medlem
Indlæg: 147
Tilmeldt: 10 apr 2006, 20:17
Geografisk sted: Ry

#11 Indlæg af JesperKonge »

HenrikGM skrev:
JesperKonge skrev:mini'erne blev lavet helt op til midten (slutningen?) af 90'erne, stadig med den gamle motor, men med monopoint, måske der sidder en strømfordeler på den med giver!?

EDIT: øv, har lige været inde at kigge... de har sat i induktiv krumtapsgiver i den...


Det er vel ikke ligefrem en "øv" situation?


Nej ikke direkte øv, men hvis der havde været en fordeler man kunne tage, var det jo noget nemmere.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#12 Indlæg af HenrikGM »

Hvordan er setuppet?

4 cyl Wasted spark plus 36-1 på induktiv?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#13 Indlæg af Morten VJ »

Tandhjulet er et 36-2
17-0-17-0
Og den kan både være med fordeler, og som wastet spark.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Besvar