lqs skrev:vil nok mene at de fleste vil foretrække 2WD .... om ikke andet efter at kigge på de to billeder. den største fordel ved 4WD manifold er vel at den ikke fylder ret meget. MVH søren indehaver af flækket 4WD manifold. gad vide hvorfor den er det??
det sker nu også på en 2wd manifold.
grunden til alle bruger en 2wd manifold er pga alle får at vide den er bedre. der ligge sjældent offentligt som bevis. og så godt som aldrig på alternative manifolde.
på min hjalp det gevaldigt meget at få en costum rustfri manifold på.
som min er nu
bare alm stage 1 opsæt. og std .48 4x4 T3
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
grunden til alle bruger en 2wd manifold er pga alle får at vide den er bedre. der ligge sjældent offentligt som bevis. og så godt som aldrig på alternative manifolde.
på min hjalp det gevaldigt meget at få en costum rustfri manifold på.
som min er nu
bare alm stage 1 opsæt. og std .48 4x4 T3
Ser da rigtig fint ud ellers, der er da i hvert fald moment fra bunden, må da være en fornøjelse at køre med.
jeg har netop indkøbt en T34 escos turbo. hvor vi først ruller den på std 63er hus og der efter hvis resultatet ikke er tilfredsstillende så bliver det et .48 hus.
samtidig skal vi også have testet min hj lavede indmanifold.
når der er tid til det og bilen kommer ud af vinterhi igen.
men udsmanifolden har gjort en kæmpe forskel.
samme dag vi rullede min. blev roed´s også rullet.
min køre collings chip og hans MSD. begge stage 1. de laver ca samme hk/momen ved ca samme ladetryk. min gør det bare 1000omdr før hans.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS