TB206HDI skrev:*Trommehvirvel* 191Hk ved 3600 rpm blev det til og 190Hk ved 3750 rpm.
Og momentet?
443Nm ved 2500 - men koblingen gled fra 2K til 2500.
Jeg har siden skruet lidt ned for diesel'en under 3K og skruet op over 3K. Fik den rullet idag af Otto, og nu glider koblingen ikke ved 2K mere, men nu glider den ved 3K istedet. :/ Ved 3.000 har den 416nm på Ottos måling. (jeg ved ikke om den er "valid" når den gled i koblingen der). Spids er nu 193Hk på Ottos felt.
TB206HDI skrev:443Nm ved 2500 - men koblingen gled fra 2K til 2500.
Jeg har siden skruet lidt ned for diesel'en under 3K og skruet op over 3K. Fik den rullet idag af Otto, og nu glider koblingen ikke ved 2K mere, men nu glider den ved 3K istedet. :/ Ved 3.000 har den 416nm på Ottos måling. (jeg ved ikke om den er "valid" når den gled i koblingen der). Spids er nu 193Hk på Ottos felt.
Spændene! Rimeligt pænt moment må man sige Hvilken kobling og trykplade kører du med Peter?
TB206HDI skrev:443Nm ved 2500 - men koblingen gled fra 2K til 2500.
Jeg har siden skruet lidt ned for diesel'en under 3K og skruet op over 3K. Fik den rullet idag af Otto, og nu glider koblingen ikke ved 2K mere, men nu glider den ved 3K istedet. :/ Ved 3.000 har den 416nm på Ottos måling. (jeg ved ikke om den er "valid" når den gled i koblingen der). Spids er nu 193Hk på Ottos felt.
Spændene! Rimeligt pænt moment må man sige Hvilken kobling og trykplade kører du med Peter?
Sachs trykfod opdateret ala Finn (tidligere autobremsen, nu Ingana) samt en std. Sachs/LUK/Valeo (ja alle tre navne står på friktionsmaterialet..) friktionsplade.