ang turboskifte på volvo 940

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#11 Indlæg af grydesvamp »

jeg skal self. ikke kunne sige om jeg har set fejl, motoren står på en palle i reolen så den var lidt træls at læse uden at pille turbo'en af..

jeg bor 15 km fra løkken 6km fra motorvejen. 9760 vrå.
Fri bane fuld hane! :-)
lassetn
Medlem
Indlæg: 127
Tilmeldt: 20 jan 2008, 00:55

#12 Indlæg af lassetn »

hvad er motor koden på din
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#13 Indlæg af HenrikGM »

Det mest interessante er vel hvilken flange der er på udstødningsmanifolden....?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#14 Indlæg af grydesvamp »

jeg skal lige undersøge hvilken flance der er på manifolden,

motoren har gået 150,000 km og er en år95 B230FK. pillet ud af en 940 der havde fået et tryk i bagenden.
Fri bane fuld hane! :-)
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#15 Indlæg af grydesvamp »

Flancen mellem manifold og turbo er oval/rund.

Det hele er adskildt og klar til evt afhentning.

du kan ringe/skrive på tlf 25 36 87 43.
Fri bane fuld hane! :-)
Besvar