Side 2 af 2

: 22 jul 2010, 07:37
af martin høj
Hej.
Jeg ville nu nok få et større grundtryk.
for med bleed ventil kan den sagtens lave det nummer du snakker om.
Gjorde den på min.
Mvh Martin

..

: 22 jul 2010, 17:33
af BANDIT
Jamen tak for alle svarene

Grundtrykket skal helst forblive 0.8 bar til hverdag, så må ud og finde en anden boostcontroller :coffee:

: 22 jul 2010, 18:02
af Staalanden
Yugo Turbo skrev:Jeg vil mene at du nok ikke engang vil ku måle forskellen hvis du laver nye rør i 2,5 tommer, med samme forløb som de gamle. det der kan gøre en forskel er et mindre bøjninger, men selv der vil jeg stadig tro at hvis du sætter den på et felt før og efter, så vil der ikke være en forskel, og da slet ikke en forskel der retfærdiggør det arbejde det kræver at lave nye rør.


Det tror jeg du har ret i. Kan ikke laves med mindre antal bøjninger, så det må være som det er nu:)

Takker Lasse

: 25 jul 2010, 14:24
af ascona B (steffen)
tja har så prøvet det omvendt hvor min civic 1,5 12v med en t25, den steg fra de 0,5 til 0,8 hvorfor fandt jeg aldrig ud af men det forsvandt da jeg fik ny mølle på og stillet den til 1 bar---

: 25 jul 2010, 23:00
af Yugo Turbo
det er det der kaldes boostcreep og det hænger sammen med at din wastegate ikke kan waste det der er i "overskud" efter du har opnået det grundtryk du ønskede. kan wg ikke flowe det resterende er der jo kun tilbage at det skal gennem turboen og så vil det hæve dit tryk.

: 26 jul 2010, 11:31
af ascona B (steffen)
Yugo Turbo skrev:det er det der kaldes boostcreep og det hænger sammen med at din wastegate ikke kan waste det der er i "overskud" efter du har opnået det grundtryk du ønskede. kan wg ikke flowe det resterende er der jo kun tilbage at det skal gennem turboen og så vil det hæve dit tryk.


arr.. det jo egenligt logisk nok :damn:
takker...