Side 2 af 2

: 20 mar 2010, 13:01
af morten jønsson
fed bil - den glæder jeg mig til at se! 8)

: 20 mar 2010, 13:54
af HenrikGM
snupa skrev:Rolig nu, jeg var såmænd inde i DHB, regler og sikkerhed, men kom til at trykke new topic istedet post reply. Det kan jo svipse.

=f
Tager det skam helt roligt, det var et forslag fordi JesperH tilsyneladende ikke må bruge dækket jvnfør hans indlæg i denne tråd. Måske i kunne slå to fluer med et smæk.

: 20 mar 2010, 16:58
af Yugo Turbo
Om det er for ambisiøst ved jeg ikke, men da jeg jo snart har set lidt af hvert, så vil jeg mene at der skal MEGET effekt til at køre under 10 i en supra, samt en dygtig fører, gode store slicks og sikkert også en god portion held for at køre den tid på vandel som den er efter starten blev flyttet frem.

Traditionen tro kan bilerne aldrig præstere det den tidligere ejer har påstået at den kan, så hva den gamle ejer har gjort, tæller nok ikke rigtig noget i danmark

Hvor mange Danske supraer har i grunden overhovet været under 10? Brian Adolfsen, andre?

: 20 mar 2010, 19:08
af ladathomas
Yugo Turbo skrev:Om det er for ambisiøst ved jeg ikke, men da jeg jo snart har set lidt af hvert, så vil jeg mene at der skal MEGET effekt til at køre under 10 i en supra, samt en dygtig fører, gode store slicks og sikkert også en god portion held for at køre den tid på vandel som den er efter starten blev flyttet frem.

Traditionen tro kan bilerne aldrig præstere det den tidligere ejer har påstået at den kan, så hva den gamle ejer har gjort, tæller nok ikke rigtig noget i danmark

Hvor mange Danske supraer har i grunden overhovet været under 10? Brian Adolfsen, andre?
turbo dk vis man kan kalde den en supra mere

: 21 mar 2010, 09:04
af Yugo Turbo
rigtigt, men den er jo ikke en mk4...

: 21 mar 2010, 09:24
af klyfax
Men det en Supra, og det var det du spurgte om :grin:

: 21 mar 2010, 13:20
af Yugo Turbo
ja ja, men ok, hvor mange flere kan i nævne?