: 13 feb 2010, 09:18
B230FK 98 i komplet form, uden turbo, med manifold ca. 8000kr
Noget programmerbart motorstyring kommer du ikke udenom, alternativt cippning af std bokse(dem skal du så have med), det kan næppe gøres under 6000kr inden du er hele vejen rundt.
Plejlstænger er en god forsikring når man kommer tæt på 400hk. ca 4000kr oveni.
Turbolader; tommelfingeregel: ca 5000kr
Dertil kommer selvf. alt isenkrammet rundt om motoren, samt dyser, intercooler, etc.etc.etc.
Hvis du er dygtig til at source stumper, og kan acceptere at bruge en masse aftener på at bygge selv(og kan bygge selv), så kan flere af ovenstående priser godt klippes ned.
Mange af disse dele ligger og ruster op rundt omkring, og kan fåes for få kroner.
Plejlstængerne vil jeg nok mene er det vigtigste.
Noget programmerbart motorstyring kommer du ikke udenom, alternativt cippning af std bokse(dem skal du så have med), det kan næppe gøres under 6000kr inden du er hele vejen rundt.
Plejlstænger er en god forsikring når man kommer tæt på 400hk. ca 4000kr oveni.
Turbolader; tommelfingeregel: ca 5000kr
Dertil kommer selvf. alt isenkrammet rundt om motoren, samt dyser, intercooler, etc.etc.etc.
Hvis du er dygtig til at source stumper, og kan acceptere at bruge en masse aftener på at bygge selv(og kan bygge selv), så kan flere af ovenstående priser godt klippes ned.
Mange af disse dele ligger og ruster op rundt omkring, og kan fåes for få kroner.
Plejlstængerne vil jeg nok mene er det vigtigste.