Side 2 af 2
: 23 jan 2010, 19:53
af HenrikGM
Volvo-Dennis skrev:Jeg aner det ikke. Det fik jeg bare fortalt. Men jeg kan fornemme på din kommentar, at det ikke er noget de normalt holder til?
300grader celcius?
Det er meget, hvis det skal være noget det kan holde til vedvarende.
Derfor spørger jeg til hvad det er for et produkt. Og hvor infoen kommer fra. Måske jeg er skeptisk, men man hører om mange utrolige produkter, og de fleste utrolige produkter er blot utroligt opreklamerede
Tænker umiddelbart det originale RØR var en bedre løsning på lidt længere sigt...
: 24 jan 2010, 19:46
af Volvo-Dennis
Det endte så med rør for denne gang alligevel, for jeg havde turbo'en afmonteret i går aftes for at montere slangen. Det gik op i lort, for banjoen i blok-enden var for stor, og slangen var tilmed for kort. Så på med røret, og turbo og hele lortet igen.
Så en ny slange er bestilt igen, og så bliver den forhåbentlig leveret i de rigtige mål denne gang!!
Jeg vil skaffe præcis info på hvad slangen er lavet af.
: 04 feb 2010, 18:42
af Volvo-Dennis
En lille update: Slangen tåler 170 grader celsius.
: 04 feb 2010, 19:28
af HenrikGM
Volvo-Dennis skrev:En lille update: Slangen tåler 170 grader celsius.
Ok, det er stadigt meget, men også langt fra 300.
En rørløsning er langt mere robust i længden, bla af samme årsag.
: 04 feb 2010, 21:04
af syncroGT
Nu ved jeg ikke hvordan pladsen er på sådan en volvo,
Men i mit tilfælde har jeg kombineret, rør og slange.
De første 30-40cm er lavet af rør. Så burde jeg være godt væk fra varme, og varme stråler. de næste 30cm er så slange(noget slange købt ved slangespecialisten til formåle), og de næste cm ned i bundkaret, det er så rør igen.
Har valgt og bruge slange i mellem de 2 stykker rør, fordi det er noget være pis og bukke, så det bliver præcis, og for og tage vibrationer, så lortet ikke pludselig skulle brække.
Ved ikke om det, ikke er en rimlig normal løsning..?