Side 2 af 3

: 15 sep 2009, 18:28
af møffe
mener også det er en 1000kr/knast vi giver når der skal slibes til en sierra dohc. dvs 2 knaster, nu er den langt fra hård ved knasterene sådan en, men på dem er der ingen problemer med holdbarheden på knasterne.

men dog så kik lige på newman eller catcams, endda dbilas er rimeligt billige med deres knaster.

: 15 sep 2009, 18:37
af klyfax
Ravnen skrev:Den med holdbarheden er desværre en man hører om igen og igen...
Jeg fik selv slebet en knast af Bo for noget der ligner 9-10 år siden, den holdte i nogle uger...


Hvis vi skal 10 år tilbage for at finde en der HAR fået knækket en knast, så står det da ik ringe til ;-) :mrgreen:

Har hørt om Westspeed, pipercams, cruise, HKS der alle er knækket. Tror nu mest det er mere vandre historie end så meget andet. Mon ik det er, som med så meget andet, forkert montering?

Har selv haft en starlet, 1.5 12v med omslebet knast (Westspeed). Den virkede fint. Om det gav noget aner jeg ikke, for købte den sådan og har aldrig kørt en standard motor...

: 15 sep 2009, 20:04
af K-FINN
klyfax skrev:
Ravnen skrev:Den med holdbarheden er desværre en man hører om igen og igen...
Jeg fik selv slebet en knast af Bo for noget der ligner 9-10 år siden, den holdte i nogle uger...


Hvis vi skal 10 år tilbage for at finde en der HAR fået knækket en knast, så står det da ik ringe til ;-) :mrgreen:

Har hørt om Westspeed, pipercams, cruise, HKS der alle er knækket. Tror nu mest det er mere vandre historie end så meget andet. Mon ik det er, som med så meget andet, forkert montering?

Har selv haft en starlet, 1.5 12v med omslebet knast (Westspeed). Den virkede fint. Om det gav noget aner jeg ikke, for købte den sådan og har aldrig kørt en standard motor...


Du vil da hermed ikke påstå at ravnen har lavet en monteringsfejl, magen til frækhed :tooth:

: 15 sep 2009, 23:59
af Danny Salling
Jeg fand et knast kit inde på needforspeed.co.uk (kent eller piper, kan ikke lige huske det) hvor man får løftere med for kun ca. 2600 for et komplet kit. Man skal sende sine originale knaster over til dem, ved ikke om det så er som de bliver slebet, men så ville de vel næppe ligge det ind som et komplet kit, eller hvad?

: 16 sep 2009, 10:15
af Ravnen
@klyfax og Finn, den knækkede ikke men mistede knasterene!

...af samme årsag som folk også idag nævner...

: 16 sep 2009, 18:55
af møffe
ravn, var det en ohc?

: 16 sep 2009, 19:42
af klyfax
Ravnen skrev:@klyfax og Finn, den knækkede ikke men mistede knasterene!

...af samme årsag som folk også idag nævner...


Så skal man satme være dårlig til at montere :grin:

Men det går tydelig bedre i dag kan jeg forstå... Eller, den sorte køre jo aldrig så den kan vel ikke nå at miste knasterne :grin:

: 17 sep 2009, 02:14
af Yugo Turbo
Jeg er STOR fan af at drille nick, men han kørte faktisk en ultralav 11 tid på DHB, samt nogle andre tider jeg ikke kan huske, så det er ikke korrekt at han ikke har kørt. og det var endda på et frisørmap med kun 1,3 bars ladetryk... så vil bestemt mene at der er mega meget potentiale i den bil, det skal bare op til overfladen

: 17 sep 2009, 09:36
af Ravnen
møffe skrev:ravn, var det en ohc?


2.8 Cologne...

: 17 sep 2009, 09:38
af Ravnen
klyfax skrev:
Ravnen skrev:@klyfax og Finn, den knækkede ikke men mistede knasterene!

...af samme årsag som folk også idag nævner...


Så skal man satme være dårlig til at montere :grin:

Men det går tydelig bedre i dag kan jeg forstå... Eller, den sorte køre jo aldrig så den kan vel ikke nå at miste knasterne :grin:


Ingen knastproblemer mere, men idag kører jeg osse med knast fra CompCams og mekaniske rulleløftere...