Opbygning af maler kabine...

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Slavteren
Mester Medlem
Indlæg: 1320
Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#11 Indlæg af Slavteren »

hvis man nu isolerede den kabine kunne et par elradiatorer vel sagtens klare den opgave? har malet mange gange ved ca 20grader, har ikke haft nogle problemer i det endnu.
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
carsten rs turbo
Nyt Medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 06 jul 2003, 18:15

#12 Indlæg af carsten rs turbo »

Slavteren skrev:hvis man nu isolerede den kabine kunne et par elradiatorer vel sagtens klare den opgave? har malet mange gange ved ca 20grader, har ikke haft nogle problemer i det endnu.


Maler støv og en elradiator er det en god blanding??
CBR900RR
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#13 Indlæg af Yugo Turbo »

du bør da helt klart ikke ha gulvvarme, hvis udsugningen også er i gulvet. det er indblæsningsluften der skal være opvarmet og hvis man gør det inden indblæsningen så er der heller ikke problemer med at noget lukker til eller noget. dog ville man mene at et luftfilter opvarmningssiden ville være en ret fin ide.
Brap brap brap...
Billede
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#14 Indlæg af Mads B (dk) »

Yugo Turbo skrev:du bør da helt klart ikke ha gulvvarme, hvis udsugningen også er i gulvet. det er indblæsningsluften der skal være opvarmet og hvis man gør det inden indblæsningen så er der heller ikke problemer med at noget lukker til eller noget. dog ville man mene at et luftfilter opvarmningssiden ville være en ret fin ide.


det er netop derfor kalorfairen skal bygges ind i et rør/kasse så alt indblæsningsluften bliver ledt igennem den :-)
Billede
Besvar