Du vil nok først have ladetryk efter 5000rpm. alt efter hvad knaster du vælger, og kører du med standard knaster, er det helt forkert turbo du kigger på..
Vil anbefale du får monteret 360 graders lejer i inden du lader 1,5 bar.
Men så ville det være nemmere bare købe en T70 med det samme, den holde til det du tør give din motor.
Turbo T3-t4
Redaktør: Moderatorer
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Hvis du sigter efter de 3-400hk du skrev i første omgang, ville jeg vælge en T3/T4 TOP, den kan levere op til ca 400hk.
T70 er til når du vil have 400-600hk.
Jeg ville vælge nogle 272/272, og hvis du ikke har mod på og lave om ved kobber, så hold dig under 9 i løft.
T70 er til når du vil have 400-600hk.
Jeg ville vælge nogle 272/272, og hvis du ikke har mod på og lave om ved kobber, så hold dig under 9 i løft.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- Hp Ae86
- Medlem
- Indlæg: 167
- Tilmeldt: 23 aug 2007, 21:45
- Geografisk sted: Viborg
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Supra MK4 skrev:Du vil nok først have ladetryk efter 5000rpm. alt efter hvad knaster du vælger, og kører du med standard knaster, er det helt forkert turbo du kigger på..
Vil anbefale du får monteret 360 graders lejer i inden du lader 1,5 bar.
Men så ville det være nemmere bare købe en T70 med det samme, den holde til det du tør give din motor.
Vil lige minde om at en Super T70 (betegnes T60 andre steder, da navnet normalt kendetegner kompr. inducer) har opdelt T3 turbine indløb. En generel lidt overset bonus IMO. Ved anvendelse af dette lyder erfaringerne ca. 1000-1500 rpm tidligere ladetryk afhængig af motor og opbygning. Det er cyl. 1+4 og 2+3 sammen i de to indløb og kræver to udgange til WG (en fra hver side) og opdelt rørføring/skillevæg helt op under ventilen på WG. Alternativt to WG.