Hybrid turbo ~ Teori
Redaktør: Moderatorer
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Har nu også altid syntes at det var meget optimitisk med 400hk på sådan en GT28.
Havde slet ikke set at hjul faktisk var den samme på udstødningssiden.
Gt28 serie er kun til 1,6L hvis det skal lave de hk de er opgivet til.
Havde slet ikke set at hjul faktisk var den samme på udstødningssiden.
Gt28 serie er kun til 1,6L hvis det skal lave de hk de er opgivet til.
Senest rettet af K-FINN 15 mar 2009, 09:38, rettet i alt 1 gang.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Fik lige lagt en GT3071R 56,5mm .64 A/R til sammenligning.
Ja +400hk på GT28 hus er kun fordi man har en fetish for GT28 huset. Jeg er stødt på eksempel med 441hk på en 16v 2.1 og 2bar...den har været rødglødende og alt justering herefter, tænk hvad den havde lavet med GT35 eller GT40..
Andet eksempel er 2.0 8v og 428hk ved 2bar svjh.
Begge lige omkring 6000 rpm med GT2876R .86 A/R
Ja +400hk på GT28 hus er kun fordi man har en fetish for GT28 huset. Jeg er stødt på eksempel med 441hk på en 16v 2.1 og 2bar...den har været rødglødende og alt justering herefter, tænk hvad den havde lavet med GT35 eller GT40..
Andet eksempel er 2.0 8v og 428hk ved 2bar svjh.
Begge lige omkring 6000 rpm med GT2876R .86 A/R
Senest rettet af JPP 15 mar 2009, 09:43, rettet i alt 1 gang.
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Der er godt flow igennem motor syntes jeg, i tomgang blæser der faktisk ret meget ud af blowoff, kan være jeg har været heldig og ramme god opsætning, men hjemmelavet manifold.
Det er standard en 110hk motor, eneste jeg har skiftet er stempler, den laver 252hk og 294nm ved 1,05 bar, målt ved otto.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 