klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.
Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?
Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....
klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.
Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?
Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....
Er en af dem ikke også lav ohms hvor den anden er høj ohms?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.
Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?
Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....
Er en af dem ikke også lav ohms hvor den anden er høj ohms?