Daughbjerg: Holder standard-huset på RS'eren et ordentligt grundtryk (dvs 0.7bar stabilt) uden creep?
Daniel.
Turbovalg til 2.0l 16v motor, mål = 300hk
Redaktør: Moderatorer
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
efterz
- Mester Medlem
- Indlæg: 601
- Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
- Geografisk sted: Herning, Midtjylland
- Kontakt:
Saab-Daniel skrev:Daughbjerg: Holder standard-huset på RS'eren et ordentligt grundtryk (dvs 0.7bar stabilt) uden creep?
Daniel.
Tillader mig lige at svare
På en 2liters burde det ikke være noget problem med standard hus med standard aktuator. Hvis jeg ikke husker forkert er WG porten 32mm....
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
-
Dalen
- Medlem
- Indlæg: 106
- Tilmeldt: 15 feb 2007, 23:02
- Geografisk sted: Norge
Jeg kjører GT2860RS med standard integrert wg på en 2.0 8v motor, den klarer jeg ikke få til å lade mindre enn 0.7-0.8bar. Jeg antar at wg er litt for liten/motoren min produserer mye eksos. Eksosen min er ikke trang, og det er ingen restriktor for wg og ut i eksosanlegget heller.
Men blir litt annerledes med 16v topplokk da.
Men blir litt annerledes med 16v topplokk da.
Peugeot 405 SRI 2.0 turbo