Turbovalg til 2.0l 16v motor, mål = 300hk

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#11 Indlæg af Saab-Daniel »

Daughbjerg: Holder standard-huset på RS'eren et ordentligt grundtryk (dvs 0.7bar stabilt) uden creep?
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#12 Indlæg af efterz »

Saab-Daniel skrev:Daughbjerg: Holder standard-huset på RS'eren et ordentligt grundtryk (dvs 0.7bar stabilt) uden creep?
Daniel.


Tillader mig lige at svare :)
På en 2liters burde det ikke være noget problem med standard hus med standard aktuator. Hvis jeg ikke husker forkert er WG porten 32mm....
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Dalen
Medlem
Indlæg: 106
Tilmeldt: 15 feb 2007, 23:02
Geografisk sted: Norge

#13 Indlæg af Dalen »

Jeg kjører GT2860RS med standard integrert wg på en 2.0 8v motor, den klarer jeg ikke få til å lade mindre enn 0.7-0.8bar. Jeg antar at wg er litt for liten/motoren min produserer mye eksos. Eksosen min er ikke trang, og det er ingen restriktor for wg og ut i eksosanlegget heller.

Men blir litt annerledes med 16v topplokk da.
Peugeot 405 SRI 2.0 turbo
Besvar