Morten VJ skrev:Hvor sidder sonden??? Lc1 er meget følsom overfor varme i sonden. Min er monteret en god meter efter turboen, og jeg har ikke haft nogle problemer i de ca. 1,5 måned jeg har brugt LC1. Men jeg kunne ikke bruge den 4 år gamle sonde fra min LM1 uden at LC1 meldte heater fejl En ny sonde og problemet var løst.
MVH
Morten
Har den samme, den sidder ca.15 cm fra turbo, og har altid virket 100%, i manualen står der godt nok ca. 40 cm efter turbo, men det læste jeg først efter montering.. hehe
Saab APC-system - det er det koden er udviklet omkring. Jeg benytter mig af det samme, da man således allerede har en boks der filtrerer signalet korrekt fra starten.
Mvh,
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Havde samme problem med mit sæt, snakkede med scanturbo der sagde der ikke var garanti på sonder, så tænke jeg pis os.
Havde endda købt en ekstra sonde i håb om det bare var den der var i stykker.
Jeg skiftede det hele ud til et PLX sæt har virket fint lige siden
ad2 de sagde også til mig at der ikke var garanti på sonden... men jeg får en prøve sonde sendt ud imorgen så må vi se om det er den... det tror jeg bare ikke på at det er...men så må de jo bare hoste op med en ny boks til sonden, for det skal fanme virke hvis jeg har givet penge for det
Jeg tvivler stærkt på det er sonden der fejler noget. De gange jeg har oplevet det, der har det været boksen som fejlede. Og jeg har ikke haft problemmer med at få den omskiftet fra USA!
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.