Side 2 af 2

: 21 jul 2008, 12:43
af Saab-Daniel
Rune, er der ikke en meget stor pumpe på, som Henrik foreslår?
Daniel.

: 21 jul 2008, 17:17
af Runesm
De 4 studser er
Lufttryk i manifold
Indgang fra benzinpumpe - Udgang til karburator
Retur til tank

Daniel og Henrik - Tjaeh, det er en pumpe fra en saab 900 turbo beregnet til k-jet, så den er ikke i de små klasser.
Men det er bare det at i justeringsskruens egentlige arbejdsområde (std sku den være stillet til 0,25 bar og låst med dobbelte kontramøtrikker), der sker der ingenting. Std justering gav intet på trykuret. Man skal skrue justerskruen helt ned, så den fjederen er klemt helt sammen, og den trykker direkte på nåleventilen næsten, ellers kommer der intet tryk.

: 21 jul 2008, 17:58
af grydesvamp
den jeg havde havde 5 studsser, og jeg fik også byttet om på et par studsser første gang, så du er ikke alene om det lasse.. :oops:

nå men anyway studs nr 5 bruges fx ved montering af dobbeltkaburatore.

: 21 jul 2008, 18:01
af Runesm
Ligepræcis, eller i LarsPH's tilfælde et trykur :P Der har jeg så bare et t-stykke lidt længere henne af slangen :)

: 21 jul 2008, 22:13
af Lars PH
min regulator var grydesvamp den gamle med tryk ur det var ham som havde været kreativ i tidernes morgen

: 22 jul 2008, 22:16
af grydesvamp
Lars PH skrev:min regulator var grydesvamp den gamle med tryk ur det var ham som havde været kreativ i tidernes morgen


ak ja lever det gamle scetylen ur stadig ? trods flere års tæsk og mishandling ?

: 22 jul 2008, 22:35
af Runesm
Stadig intet svar fra england :(

Håber de svarer imorgen

: 22 jul 2008, 23:08
af Lars PH
jeps den lever endnu men den er blevet lidt mat i glasset