Rune, er der ikke en meget stor pumpe på, som Henrik foreslår?
Daniel.
Malpassi benzintryksregulator SKOD
Redaktør: Moderatorer
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
De 4 studser er
Lufttryk i manifold
Indgang fra benzinpumpe - Udgang til karburator
Retur til tank
Daniel og Henrik - Tjaeh, det er en pumpe fra en saab 900 turbo beregnet til k-jet, så den er ikke i de små klasser.
Men det er bare det at i justeringsskruens egentlige arbejdsområde (std sku den være stillet til 0,25 bar og låst med dobbelte kontramøtrikker), der sker der ingenting. Std justering gav intet på trykuret. Man skal skrue justerskruen helt ned, så den fjederen er klemt helt sammen, og den trykker direkte på nåleventilen næsten, ellers kommer der intet tryk.
Lufttryk i manifold
Indgang fra benzinpumpe - Udgang til karburator
Retur til tank
Daniel og Henrik - Tjaeh, det er en pumpe fra en saab 900 turbo beregnet til k-jet, så den er ikke i de små klasser.
Men det er bare det at i justeringsskruens egentlige arbejdsområde (std sku den være stillet til 0,25 bar og låst med dobbelte kontramøtrikker), der sker der ingenting. Std justering gav intet på trykuret. Man skal skrue justerskruen helt ned, så den fjederen er klemt helt sammen, og den trykker direkte på nåleventilen næsten, ellers kommer der intet tryk.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland