Side 2 af 3

: 09 apr 2008, 20:00
af Morten VJ
tyson2 skrev:Den findes med indsprøjt. Det er bare mekanisk. Der er vel ikke retur på sådan et system? Den tegning der kan du godt droppe :D det magter jeg slet ikke og gå i krig med.


Hvilken bil ??
Noget BMW?
2002 feks.
Og jo den har en speciel tank, og der er et returløb.
Uden denne tank er du på røven, hvis du ikke magter universal løsningen.

MVH

Morten

: 09 apr 2008, 20:02
af tyson2
Det drejer sig om en bmw E21 fra ´81. Jamen hvis der er returløb på en med mekanisk så er det ikke noget problem. Så skal man jo bare bruge en tank fra en 323i.

: 09 apr 2008, 20:04
af Morten VJ
Find en tank fra en 323i og alle dine problemer er løst.

MVH

Morten

: 09 apr 2008, 20:06
af tyson2
Tak :wink:

: 09 apr 2008, 20:10
af Morten VJ
tyson2 skrev:Tak :wink:

Intet at tale om, men hvis du havde nævnt bil og model, fra starten.
Så var denne tråd aldrig blevet til 2 sider. :coffee:

MVH

Morten

: 09 apr 2008, 20:14
af tyson2
Hehe. True, Skal jeg da huske en anden gang :D Troede jo bare ikke den var lavet med returløb.

: 09 apr 2008, 20:29
af Excess
jeg siger nu tak alligevelet :) god info

: 10 apr 2008, 11:20
af tyson2
Og så viser det sig at alle e21 kører med samme tank, og der er retur på dem alle. Hehe.
Billede

: 10 apr 2008, 18:07
af Morten VJ
Mål lige studsen på tank amaturet inden du sælger bjørnen.
På en indsptøjtnings bil er fremløbet, sugesiden 12 mm, som jeg husker det, og det er det ikke på en med karburator.

MVH

Morten

: 10 apr 2008, 20:47
af tyson2
Har lige slået de forskellige op på bmwfans.info og du har ret. Det er forskellige tankarmaturer på karb og sprøjt. Men det er samme tank. Så er de jo heldigvis ikke det hele der skal skiftes hvis det er. Men har snakket med nogen forskellige, der har smidt nyere motorer i med indsprøjt. Og de har intet ændret.