turbo aksel sætter sig??

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#11 Indlæg af fraguzz »

aarrg crap..troede lige jeg havde fundet en billig god turbo.. at renovere den koster vel mere end jeg har givet for den...? renovering hva koster det ?
Diesel!
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
Geografisk sted: Fredericia C

#12 Indlæg af JerrilD »

Hvor meget har du give for den?? :)
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#13 Indlæg af K-FINN »

fraguzz skrev:aarrg crap..troede lige jeg havde fundet en billig god turbo.. at renovere den koster vel mere end jeg har givet for den...? renovering hva koster det ?


Alt efter hvor meget der er gået istykker, så er det vel omkring 1200kr og op..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#14 Indlæg af fraguzz »

900kr.. på ebay fra tyskland.! alså ingen slør i akselen... og vingene ser fine ud. aner sku ikke hva der kan være galt.
Diesel!
Brugeravatar
Ferrari Killer
Senior Medlem
Indlæg: 298
Tilmeldt: 16 jan 2006, 15:23

#15 Indlæg af Ferrari Killer »

Hvorfor kører du ikke ud til H.Daubjerg og lige får dem til at tage et hurtigt kig på den.

De kan hurtigt konkludere om den er helt død, eller hvad der evt. kan være i vjen med den.
V.H.
Ronnie Bonde


Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!


Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#16 Indlæg af John Sahl »

Ferrari Killer skrev:Hvorfor kører du ikke ud til H.Daubjerg og lige får dem til at tage et hurtigt kig på den.

De kan hurtigt konkludere om den er helt død, eller hvad der evt. kan være i vjen med den.


Ja, det er jo lige om hjørnet og de bider ikke.. ;-)

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#17 Indlæg af fraguzz »

jeg har stadig bidemærker :lol:
jeg fyldte lige lidt olie i turboen..alså olie delen af den. og efter 24timer har den ikke sat sig overhovedet. hvor før satte den sig på nogle minutter! tror sku den er god nok.
Diesel!
T16TØZEN
Junior Medlem
Indlæg: 96
Tilmeldt: 18 dec 2004, 03:20

#18 Indlæg af T16TØZEN »

har 4 turboer til at ligge til HDI motore de gør det samme som dine truboer,de er døde men hvad årsagen til de går stramt er mig en gåde den burde jo blive mere løs jo mere slidt den er. man skulle næsten tro akslen er blevet så varm at den måske dårlige stål den er fabrikeret af har strukket eller trykket sig så akslen ikke er 100% lige længere og den binder af den grund.
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#19 Indlæg af fraguzz »

hmm har holdt øje med turboen .. og den sætter sig ikke mere!.. tør jeg montere den.
Diesel!
Besvar