Problemer med RPM signal med GT1 sensor

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#11 Indlæg af Kristian T »

Ja endnu har den, men den skulle gerne væk...

/Kristian T
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#12 Indlæg af HenrikGM »

Kristian T skrev:Det er rigtigt nok men mener Wilbert havde problemer med Kreidler tandhjulet så egentlig derfor vi gik denne vej...
Men hvad med selve opkoblingen af sensoren? Er den rigtig nok nu?

/Kristian T


Pladekædehjulet giver absolut ingen problemer under 12.000rpm med omtalte sensor. Been there :twisted:
Dermed ikke sagt det bliver et problem over, da det ikke er prøvet.

Kører selv med sensoren på min egen bil. Plug-n-play, bogstaveligt talt.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#13 Indlæg af Kristian T »

Okay jamen så er der jo kun den lange seje vej og lave lortet om pis... Der er ikke nogle andre sensorer der kunne bruges istedet?
Og igen vil jeg gerne sikre mig at det er den rigtige ændring jeg har lavet på printet.

/Kristian T
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#14 Indlæg af K-FINN »

Kristian T skrev:Ja endnu har den, men den skulle gerne væk...

/Kristian T


Nogen bestemt grund ?
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#15 Indlæg af Saab-Daniel »

Du har sat antal cylindre rigtigt op, ikke?
Dvs, 4 fremfor de standard 8 cylindre...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#16 Indlæg af Kristian T »

Finn T Pedersen skrev:
Kristian T skrev:Ja endnu har den, men den skulle gerne væk...

/Kristian T


Nogen bestemt grund ?


Næh synes bare det kunne være fint og køre wasted spark...
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#17 Indlæg af Kristian T »

Saab-Daniel skrev:Du har sat antal cylindre rigtigt op, ikke?
Dvs, 4 fremfor de standard 8 cylindre...
Daniel.


Jeps det er den sat til...
Har lige vedhæftet datalog, msq kommer her lidt senere...

/Kristian T
Vedhæftede filer
datalog200803231540.xls
(51.82 KiB) Downloadet 289 gange
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#18 Indlæg af Kristian T »

Så var msq´en der...
Det er et kørende map fra wilbert der bare er ændret til 36-1 tandhjul...

/Kristian T
Vedhæftede filer
megasquirt200710261924ITB.zip
(5.57 KiB) Downloadet 303 gange
Kaas
Medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 01 maj 2007, 22:02
Kontakt:

#19 Indlæg af Kaas »

Er det meningen du vil kører alpha-n ?

I codebase and outputs har du valgt distributor det er forkert, der skal du vælge wheel decoder - generic wheel.
Kaas
Medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 01 maj 2007, 22:02
Kontakt:

#20 Indlæg af Kaas »

Dine trig pos/return er heller ikke rigtige.
Besvar