Knaster i mitsu 4g63t

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
starion
Junior Medlem
Indlæg: 56
Tilmeldt: 28 jan 2008, 20:39
Geografisk sted: Lintrup

#11 Indlæg af starion »

har godt set dem... er også lidt til 280'erne glæder mig til at høre hvad din erfaring siger til dem... hvad kører du ellers med af opsætning???
Brugeravatar
UA
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 27 mar 2006, 21:24
Geografisk sted: Horsens

...............

#12 Indlæg af UA »

Hmm jo det er sku lidt omfattende efterhånden.....hehe

Evo 7 turbolader, wastegate er fjernet og boret op så det passer med den externe wastegate som er en Tial Sport 44mm extern wastegate m/1,4bars fjeder.
Wiseco smedet stempler 8,3:1 i kompression (overstr. 0,20)
Eagle stål plejlstænger
Evo 7 intercooler
Cometic 4-lags ståltoppakning
ARP bolte til top og blok
Piggy Back computer (SMT6)
Tilskudssystem med 4 ekstra dyser
Håndlavet udstødningsmanifold i rustfrit stål
ACT Kobling 6-puck 2600lb ( 695Nm)
ACT svinghjul (6kg.)
komplet 3" rustfri udstødning med 3" rustfri kat og Ractive Bagdæmper m/ 4" afgang

+ mine nye Brian Crower knaster 280gr. med tilhørende nye meget hårde ventilfjedre, tror at de er på 90pund

Ladetryk mellem 0,7 og 1,55 bar med overboost til 1,8
____________________________

Fiat Stilo 1,9 JTD - dejlig hverdags bil....Nu med FGA box

Mitsubishi Galant VR4 - 375HK & 455Nm
Besvar