Side 2 af 2

: 10 feb 2008, 13:44
af møffe
mh skrev:
Zorak skrev:
mh skrev:YB


Forhjulstræk?


ja nu nåede møffe at give pointen men ikke alle YB maskiner ligger på langs (kun ab fab)

men møffe uden at vide det så tror jeg han efterlyser motorer som originalt er født med trykladning... men så kan han kigge på en Duratec HE fra en ST
eller en duratec fra en RS

Re: a

: 10 feb 2008, 17:56
af HenrikGM
tonnilerche skrev:enig med henrik.


dog skulle 4G63T passe ned i Colt GTi'en..

om gti-gearkassen kan tage de bank det aner jeg ikke.


Det var en GTI kasse, og nej, umiddelbart ser det ikke ud til at den kunne tåle strygene. Bilen kørte til dagligt på "gadeslicks", og trods det var der ikke "greb nok". At dømme efter hvor hurtigt den gik fra ikke at sige noget til den begyndte at hyle mere og mere, så er forventet levetid under 3md. Tror manden skruede den lidt ned igen af denne årsag.

: 10 feb 2008, 20:12
af starion
der kører da nogen stykker med 4g63t rund med forhjulstræk og har ikke hørt noget brok over gearkasse fra dem.....

har en til salg evt. med big 16 på så er der da nemme 300 hk må da sætte lidt skub i en lille colt... :roll:

: 10 feb 2008, 20:49
af HenrikGM
starion skrev:der kører da nogen stykker med 4g63t rund med forhjulstræk og har ikke hørt noget brok over gearkasse fra dem.....

har en til salg evt. med big 16 på så er der da nemme 300 hk må da sætte lidt skub i en lille colt... :roll:


nemme 400 sætter lidt mere skub i den.....;-)

: 10 feb 2008, 21:04
af starion
ingen tvivl om det :wink: men så skal der også til at skiftes lidt stumper..

: 10 feb 2008, 23:51
af HenrikGM
starion skrev:ingen tvivl om det :wink: men så skal der også til at skiftes lidt stumper..


Ja, først kobling, så gearkasse, og i nævnte rækkefølge ;-)

Bortset fra selvf et passende turbosæt og dittobensinanlæg var resten std. incl kompressionsforholdet.