eller en duratec fra en RSmh skrev:Zorak skrev:mh skrev:YB
Forhjulstræk?
ja nu nåede møffe at give pointen men ikke alle YB maskiner ligger på langs (kun ab fab)
men møffe uden at vide det så tror jeg han efterlyser motorer som originalt er født med trykladning... men så kan han kigge på en Duratec HE fra en ST
4 cyl motor med flest turbo hk
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: a
tonnilerche skrev:enig med henrik.
dog skulle 4G63T passe ned i Colt GTi'en..
om gti-gearkassen kan tage de bank det aner jeg ikke.
Det var en GTI kasse, og nej, umiddelbart ser det ikke ud til at den kunne tåle strygene. Bilen kørte til dagligt på "gadeslicks", og trods det var der ikke "greb nok". At dømme efter hvor hurtigt den gik fra ikke at sige noget til den begyndte at hyle mere og mere, så er forventet levetid under 3md. Tror manden skruede den lidt ned igen af denne årsag.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
starion
- Junior Medlem
- Indlæg: 56
- Tilmeldt: 28 jan 2008, 20:39
- Geografisk sted: Lintrup
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
starion skrev:der kører da nogen stykker med 4g63t rund med forhjulstræk og har ikke hørt noget brok over gearkasse fra dem.....
har en til salg evt. med big 16 på så er der da nemme 300 hk må da sætte lidt skub i en lille colt...
nemme 400 sætter lidt mere skub i den.....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
starion skrev:ingen tvivl om detmen så skal der også til at skiftes lidt stumper..
Ja, først kobling, så gearkasse, og i nævnte rækkefølge
Bortset fra selvf et passende turbosæt og dittobensinanlæg var resten std. incl kompressionsforholdet.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!