Olieretur på Garrett GT 2860RS
Redaktør: Moderatorer
-
Kws
- Medlem
- Geografisk sted: Randers
-
larslaursen
- Junior Medlem
-
larslaursen
- Junior Medlem
Nu har jeg lige taget den af igen, og den er revnet næsten hele vejen rundt... Fatter det sq ikke - nå men jeg må prøve at finde en der kan TIG svejse det istedet.
Hvor vigtigt er det at oliereturen står lige ned? For min står vel i en 15-20 graders vinkel ind mod bundkaret. Til gengæld går slangen lige ned i bundkaret!
Jeg kan også rette studsen op, men så skal slangen slå et lige så stort knæk - jeg spørger fordi det er MEGET omstændigt at løsne huset så jeg kan dreje det - alt for meget skal løsnes. Men hvis det er nødvendigt, gør jeg det selvfølgelig...
Hvor vigtigt er det at oliereturen står lige ned? For min står vel i en 15-20 graders vinkel ind mod bundkaret. Til gengæld går slangen lige ned i bundkaret!
Jeg kan også rette studsen op, men så skal slangen slå et lige så stort knæk - jeg spørger fordi det er MEGET omstændigt at løsne huset så jeg kan dreje det - alt for meget skal løsnes. Men hvis det er nødvendigt, gør jeg det selvfølgelig...
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
331 HK 405 NM
-
Kws
- Medlem
- Geografisk sted: Randers
-
larslaursen
- Junior Medlem
Fint nok, så er jeg fri for at bøvle med det!
Fik også lavet pisset tæt igår... Der var en kollega der slagloddede det for mig, og det holder sq. Så lige en planslibning af fladen igen, og så en ny pakning + flydende pakning... SÅ holder det!
Fik også lavet pisset tæt igår... Der var en kollega der slagloddede det for mig, og det holder sq. Så lige en planslibning af fladen igen, og så en ny pakning + flydende pakning... SÅ holder det!
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
331 HK 405 NM
-
larslaursen
- Junior Medlem
Den er omkring 14mm, og der er vel 15-20cm direkte fald på ca. 15 grader ned i bundkaret. Altså 15 grader set i forhold til lodret.
Den ligger langt over oliestanden, og har da også kørt 200km nu uden at der har været nogen problemer...
Den ligger langt over oliestanden, og har da også kørt 200km nu uden at der har været nogen problemer...
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
331 HK 405 NM