Finn T Pedersen skrev:Har også kun hørt om det til en G3, mener ham Tino med VR6 turbo kørte med 1.
Tino kørte ikke med sekventielt skifte.
Han kørte med en Getrag gearkasse med ligeskårne tænder - og tror ikke engang at det var en dogboks...
Nok misforstået, han snakkede måske om og få det.
Kan bare huske det blev nævt da han bøvlede med hans kasse til DHB.
Som rigtige sportsmænd, var vi jo henne og høre hvad der var galt
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
skovbamsen skrev:hvis man skiller en mc/knallert gearkasse sider der en skifte trommel. den griber direkte i skiftegafflerne. det ville ikke være muligt på en normal H-skifte kasse.
men ved at konstuere en trommel med 2 spor et til den vertikale og horisontale bevægelse i H-bevægelsen. og så lave nogle arme som foretager de bevægelser dikteret af trommelens spor
det er klart muligt at lave sådanne en selv hvis man har adgang til drejebænk og fræser..
Muligt ja men risiko for at det ikke virker grundet slid er meget stor.
Og det bliver nogle sjove spor i den tromle når vi skal fra 1 til bakgear.
Først ned så til siden og så op
Jeg tror sku jeg bil fortsætte med den konventionelle stang, med risiko for at stikke den i det forkerte hul