men de m20´er kører nok heller ikke 250 kmt i længere tid end få sekunder, deres stempler bliver meget varme, sjovt nok altid stempel tættest på kabine som er brændt af,
de fleste bliver lavet med hensyn til accel som henrikgm skriver
Underskyl af stempler..- nødvendighed..??
Redaktør: Moderatorer
-
Spannow
- Geografisk sted: 4640 Faxe
Som zoolander så os skriver:
Han mener at m20 stemplerne bliver meget varme ved længere tids pryl (vilket jo os er meget logisk da de ikke er beregnet til mereffekten).
Så må det da os kun være en fordel at få bare en smugle køling på undersiden af stemplerne.
Men ja det var nemlig os holdbarheden jeg havde lidt med inde i tankerne. Da j ikke lige har råd til at købe alle de vilde stumper ind til mit lille tuningsprojekt så kunne man jo lige så godt bygge det på (os fordi det ikke koster det vilde) og således forhåbentlig få en længere levetid på de std. dele der ikke er beregnet til mereffekten.
[/quote]
Han mener at m20 stemplerne bliver meget varme ved længere tids pryl (vilket jo os er meget logisk da de ikke er beregnet til mereffekten).
Så må det da os kun være en fordel at få bare en smugle køling på undersiden af stemplerne.
Men ja det var nemlig os holdbarheden jeg havde lidt med inde i tankerne. Da j ikke lige har råd til at købe alle de vilde stumper ind til mit lille tuningsprojekt så kunne man jo lige så godt bygge det på (os fordi det ikke koster det vilde) og således forhåbentlig få en længere levetid på de std. dele der ikke er beregnet til mereffekten.
[/quote]
-
Spannow
Ja det har du (tyson2) så fuldsændings ret, j spurgte om nødvendingheden.. men ja så byrde j jo nok have haft med i spørgsmålet: nødvendinghed i for til effekt ++ nødvendinghed i forhold til holdbarheden. kunne bare være spændende at vide om der var nogen der havde erfaringer med og uden..
Det er sku alligevel os en del med 1,5 bar i ladetryk på std. stemplerne..!
Kan j jo kun gi et lille
over da det jo kun er et plus for mig.,!
Men hvis j nu siger at at det ikke kommer til at koste mig det helt vilde., så er der lige tiden, men hvis man godt kan li det..,?
Det er sku alligevel os en del med 1,5 bar i ladetryk på std. stemplerne..!
Kan j jo kun gi et lille
Men hvis j nu siger at at det ikke kommer til at koste mig det helt vilde., så er der lige tiden, men hvis man godt kan li det..,?
- zoolander
- Medlem
- Geografisk sted: midt jylland
true that tyson2
mit råd til spannow er du skal prøve at kontakte turbomotor.dk
han ved hvad han laver og kan svare på alle dine spørgsmål om ms som du har stillet under motorstyringer
mit råd til spannow er du skal prøve at kontakte turbomotor.dk
han ved hvad han laver og kan svare på alle dine spørgsmål om ms som du har stillet under motorstyringer
Toyota og honda er det skrot som bliver til overs efter daihatsu produktion,
det er da vist omvendt ved nærmere inspektion
det er da vist omvendt ved nærmere inspektion
-
Spannow
Hehe, ja tror nu j vil bygge det på..! Men det blir vist ikke til meget mer end min egen motor..!
Ja uden ordentligt justering/ eller slet ikke nogen kommer man nok ikke langt..!
God ide zoolander..! Da j havde overvejet lidt at købe MS hos turbomotor, så skal j da helt sikkert os spørge ham om nogle ting når den tid kommer..! Men skal lige have
lidt mere på det hele før j starter endeligt..!
J takker for div svar på mine spørgsmål..!
Ja uden ordentligt justering/ eller slet ikke nogen kommer man nok ikke langt..!
God ide zoolander..! Da j havde overvejet lidt at købe MS hos turbomotor, så skal j da helt sikkert os spørge ham om nogle ting når den tid kommer..! Men skal lige have
J takker for div svar på mine spørgsmål..!