Side 2 af 3

: 20 nov 2007, 16:13
af K-FINN
luske skrev:Kom igen Finn , lad dig ikke slå ud af klyffes postulater :D , du vil altid være yoyotaExpert nummer 1 i mine øjne :rock:

klyfax : du kan godt tåle lidt røg , selvom det ikke er fra 155/70-13 dæk :mrgreen:

MVH Luske


Problemmet er tit med klyklop, han udtaler sig om noget han ikke ved en skid om :tooth: , men da jeg ikke selv har prøvet det, udtaler jeg mig helst ikke, men det BURDE ikke være noget problem.
Men altid god ide og checke inden man kører til syn, det er jo ikke nødvendigvis det eneste der kan påvirke CO.

: 20 nov 2007, 17:39
af klyfax
luske skrev:Kom igen Finn , lad dig ikke slå ud af klyffes postulater :D , du vil altid være yoyotaExpert nummer 1 i mine øjne :rock:

klyfax : du kan godt tåle lidt røg , selvom det ikke er fra 155/70-13 dæk :mrgreen:

MVH Luske


Køre på 155/80-13, og de kan ik lave røg... Så går det bedre med Finns sommerdæk, selv om han ingen beviser har :D

Jaja Finn, hvem var det der troede din motor var fra en Paseo/starlet? Og hvem var det der fandt ud af hvor den var fra? :D

: 20 nov 2007, 18:44
af luske
klyfax skrev:
luske skrev:Kom igen Finn , lad dig ikke slå ud af klyffes postulater :D , du vil altid være yoyotaExpert nummer 1 i mine øjne :rock:

klyfax : du kan godt tåle lidt røg , selvom det ikke er fra 155/70-13 dæk :mrgreen:

MVH Luske


Køre på 155/80-13, og de kan ik lave røg... Så går det bedre med Finns sommerdæk, selv om han ingen beviser har :D

Jaja Finn, hvem var det der troede din motor var fra en Paseo/starlet? Og hvem var det der fandt ud af hvor den var fra? :D


hehe
syntes nu jeg kan huske en video med en starlet der lavede en go ryger , men det var måske ikke Finns ??

MVH Luske

: 20 nov 2007, 19:11
af klyfax
Nej det er min. Den står i mit navn. Finn var godt nok første ejer af den og ejer da div. videoer blev optaget. Men nu er det altså min :D
Så han har ingen beviser på at biler som står i hans navn kan lave en lille ryger :D

: 20 nov 2007, 21:22
af luske
LOL klyf

så fik du alligevel det sidste ord (medmindre at Finn brokker sig)

:D :D :D :D :D

MVH Luske

a

: 21 nov 2007, 06:37
af tonnilerche
hvor meget betyder kompression egentligt på en sugemotor?

9.5:1 kontra 11:1 - std ydelse 105hk v. 9.5:1

: 21 nov 2007, 15:20
af K-FINN
klyfax skrev:Nej det er min. Den står i mit navn. Finn var godt nok første ejer af den og ejer da div. videoer blev optaget. Men nu er det altså min :D
Så han har ingen beviser på at biler som står i hans navn kan lave en lille ryger :D


Ja og efter du har overtaget den, kan den ikk lave hjulspin i en klat smør.
:tooth: min nye starlet kan godt lave en ryger det kan jeg bevise, det kan klyklop ikke med hans 105 hk motor WAHAHAHAHAHAHA.
Fatter ikke han gider køre med turbomotor hvis han kan nøjes med 105 hk, det har en standard 5EFHE sugemotor, endda 110. :grin:

: 21 nov 2007, 17:10
af klyfax
Finn T Pedersen skrev:
Ja og efter du har overtaget den, kan den ikk lave hjulspin i en klat smør.
:tooth: min nye starlet kan godt lave en ryger det kan jeg bevise, det kan klyklop ikke med hans 105 hk motor WAHAHAHAHAHAHA.
Fatter ikke han gider køre med turbomotor hvis han kan nøjes med 105 hk, det har en standard 5EFHE sugemotor, endda 110. :grin:


Sku da også derfor den bare står over i hjørnet og kigger ud på marken... Skruer den bare op til 1.5 bar, så har den nok 120 hk ca...

: 13 dec 2007, 18:58
af uno
Har været til syn med smede stempler i min 4g63 org. komp 10,5 smede 8,3.

Det er en gammel svend og den trængte til nye tændrør og kabler men den bestod...-snævert

: 13 dec 2007, 22:08
af duckstar
Jeg fik i går synet min bil med motor / smedede stempler med 9:1 mod standard 10,9:1. Med koldere rør og iridium.. Det var der ingen issues med.