luske skrev:Kom igen Finn , lad dig ikke slå ud af klyffes postulater , du vil altid være yoyotaExpert nummer 1 i mine øjne
klyfax : du kan godt tåle lidt røg , selvom det ikke er fra 155/70-13 dæk
MVH Luske
Problemmet er tit med klyklop, han udtaler sig om noget han ikke ved en skid om , men da jeg ikke selv har prøvet det, udtaler jeg mig helst ikke, men det BURDE ikke være noget problem.
Men altid god ide og checke inden man kører til syn, det er jo ikke nødvendigvis det eneste der kan påvirke CO.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Nej det er min. Den står i mit navn. Finn var godt nok første ejer af den og ejer da div. videoer blev optaget. Men nu er det altså min Så han har ingen beviser på at biler som står i hans navn kan lave en lille ryger
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
klyfax skrev:Nej det er min. Den står i mit navn. Finn var godt nok første ejer af den og ejer da div. videoer blev optaget. Men nu er det altså min Så han har ingen beviser på at biler som står i hans navn kan lave en lille ryger
Ja og efter du har overtaget den, kan den ikk lave hjulspin i en klat smør.
min nye starlet kan godt lave en ryger det kan jeg bevise, det kan klyklop ikke med hans 105 hk motor WAHAHAHAHAHAHA.
Fatter ikke han gider køre med turbomotor hvis han kan nøjes med 105 hk, det har en standard 5EFHE sugemotor, endda 110.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn T Pedersen skrev: Ja og efter du har overtaget den, kan den ikk lave hjulspin i en klat smør. min nye starlet kan godt lave en ryger det kan jeg bevise, det kan klyklop ikke med hans 105 hk motor WAHAHAHAHAHAHA. Fatter ikke han gider køre med turbomotor hvis han kan nøjes med 105 hk, det har en standard 5EFHE sugemotor, endda 110.
Sku da også derfor den bare står over i hjørnet og kigger ud på marken... Skruer den bare op til 1.5 bar, så har den nok 120 hk ca...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."