david skrev:Men hvis du har en bov monteret, så burde der vel ikke være for meget tryk.
Jeg tror du misforstår det. Der er en bov fra fabrikken af, men sådan en standart en er til at smide over højre skulder hvis man laver noget om+den originale sidder jo i turboen, det gør den ikke hvis der bliver sat en kugleleje lader på...
Hvis du har monteret din nye turbo og rør IC og bov, så skal din nye bov på trykrørene nok sørge for at der ikke bliver for meget tryk i systemet ved gearskift osv.
Det var en ny bov jeg snakkede om i det tidligere indlæg.
Når nu du har den nye opsætning har du jo stadig styringen til den originale bov. Den kan du vælge at lade hænge i motorrummet, måle hvilket signal den får (ex. alm on/off) eller køre til peugeot og få dem til at sætte stikkt i bilen, så kan de hurtigt se om de kan afmelde funktionen i styringen (de kan ændre alt mulig mærkligt med de nye styringer). Det kan også være at din chiptuner kan.
Jeg ville gøre i følgende rækkefølge:
1. Køre til peugeot eller tuner og få det slået fra hvis muligt.
2. Hvis det bare er en almindelig on/off kunne man montere hvadsomhelst. dythorn, pære, sprinkler mm. bare for at holde kredsen lukket. Måske smartest med en lille fiks ting der er nem at gemme.
3. Hvis intet andet er muligt.. Lade den hænge i motorrummet.