luske skrev:hehe bufas og wildert , gætter på at det har sagt herreskrammel i begge tilfælde
MVH Luske
Det larmede pænt underligt ja . Men det ku' faktisk godt liste sig de sidste 3 kilometer hjem under heftig skramlen - så var det jo heldigt at man havde et par ekstra gearkasser på lager
Mit skete på motorstien så jeg valgte at køre ind til siden og få den gamle til at hente mig så jeg ku hente kassevognen og en autotrailer jeg ku fragte den hjem på.
Toyota corolla AE92 4agze (turbo) agze gearkasse, efter et par skrattende gearskift døede gearkassen og stod kun i 1 uanset hvad man gjorde også i frigear.
Toyota corolla AE92 4agze (turbo) gti gearkasse, normal street race brug, døde lejer. (X2)
Toyota corolla AE92 4agze (turbo) gti gearkasse, træk aksel knækket.
Toyota corolla 101 Std helevejen igennem. i forsøg på at lave spind, dør differentialet.
Subaru legacy turbo, 1gear dødt efter formange "quick start" de andre gear virkede fint, efter et par dage forsvandt 5.
Subaru legacy turbo, m. impreza gearkasse, 2gear dødt og låser hele kassen, (ellers kun pæn kørsel)
Subaru legacy turbo, m legacy N/A gearkasse, først forsvandt 2. gear og det hele køre videre, så dør 1. gear og den køre stadig videre, til sidst 5. så var den ikke sjov mere:)
Subaru legacy turbo, m legacy turbo kasse. Efter en hel vinter dør en leje og alle hjul låser, bilen er ikke til at rokke..
Status: Sparre op til 6 trins, eller 5 trins dogbox
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Jeg har faktisk et bolt sæt liggende... Jeg kan lige så godt sælge det - Får nok aldrig brug for det.
Jeg har faktisk også et "Spær" liggende til en 020 kasse. Det er ikke er rigtigt spær, men der i mod en opstamningssæt til det originale "spær" der sidder i såden en 020 kasse. Det er som nogle synchromesser der "låser" diff. hus sammen med aksler. Mener det er angivet til 40% spær.
Kristian T skrev:Wilbert>> Måske det bare er mig men synes ikke lige jeg kan se nogen i deres ebay shop eller deres hjemme side.
/Kristian T
Det har du da helt ret i... de havde en gang - det er nogle år siden jeg købte der.
Prøv evt. at skrive ham en email/besked - det kan jo være han kan hitte det.
Ellers skal man til USA - men i USA skal du en LANG bue udenom Vince fra Quality VW Parts - han skylder mig stadig noget over 1000 kr. for nogle poly-bøsninger. Og jeg er ikke den eneste....
Bildon er en seriøs mulighed - men det bliver jo lidt mere pricey derovre fra.
Jeg har også et boltkit liggende, men jeg vælger at beholde - særligt når nu min favorit-Ebay-biks ikke umiddelbart har dem mere .