Side 2 af 2
: 22 jul 2007, 20:49
af John Sahl
TTA skrev:kan det ikke være turbo der er ved og være færdig..
Ikke vel når der står:
tyson2 skrev:Turboen er helt ny.
.
: 22 jul 2007, 21:05
af Ravnen
Men der står også:
tyson2 skrev:Heh, det er en noname kinøjser turbo
: 22 jul 2007, 21:14
af tyson2
ja, det er nogen der hedder XS-power der sælger dem i england. har snakket med nogen jeg fandt på deres købsliste på ebay. og de virkede godt tilfreds. Men det kan da godt være. synes selv det er utroligt de kan sælge en sprit ny turbo til under 3000.-
: 22 jul 2007, 21:15
af tyson2
Men det er lidt underligt. Der er intet det første stykke tid. Hverken lugt eller røg. Så ligepludselig starter røgmaskinen bare.
: 22 jul 2007, 21:28
af JDJ
Hvad er det for en BMW motor du har og hvor du har olie returen monteret?
Hvis det er en m20 og du har monteret returen i bundkaret af motor på siden så har du fejlen der.
Den skal op og sidde i blokken på sådan en ellers kommer man ikke over oliestanden.
Hvis du ikke kan få fald nok på slangen kan den også monteres i forenden af bundkaret.
Sådan har jeg lavet det på min og det virker alletiders. Men min retur slange er vist også 20mm indvendigt.

: 22 jul 2007, 21:39
af tyson2
jeg har luret på det billede af din før, men har monteret den i blokken, cirka under Cyl 5. Det er godt nok lige ud for en af de der klodser på krumtappen, som går ret tæt på væggen. men det burde vel ik ha noget og sige? olien kan vel komme forbi alligevel.
: 22 jul 2007, 21:42
af tyson2
måden jeg har lavet studsen i blokken er med gevind. jeg tror jeg prøver og svejse en studs der peger opad på istedet. så burde jjeg kunne få fald på hele veje undtagen de sidste 5mm.