: 25 feb 2007, 09:56
start med at finde ud af hvor mange grader og hvor meget løft dine std knaster har. og start med dine standart knaster. på en del af de biler jeg kander til kan man nå langt på std knasterne, da de ofte har et godt løft. og du vil jo sikkert gerne have et godt bundtræk +mellem område i din bil da den skal bruges til hverdagskørsel+div.
men når du kender div data på dine std knaster er det nemmere at vejlede dig
ang de 272max grader. tjaa hvis man kikker på BD16 (noget af det vildeste) til en cosworth så er de på 265grader og arbejds området er 3500-8000 omdr. skal den længere op hedder det BD16+ og så dur hydraliske ventilløftere ikke mere.
men når du kender div data på dine std knaster er det nemmere at vejlede dig
ang de 272max grader. tjaa hvis man kikker på BD16 (noget af det vildeste) til en cosworth så er de på 265grader og arbejds området er 3500-8000 omdr. skal den længere op hedder det BD16+ og så dur hydraliske ventilløftere ikke mere.